مروری بر وصیت‌نامه شهید «حیدری»

شهید رجبعلى حیدری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ملت شهیدپرور ایران در طول جنگ از هیچگونه خدمتى چه مالی و چه جانى مضایقه نکردند.»
کد خبر: ۵۱۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ - 22April 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «حیدری»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه  شهید رجبعلى حیدری

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مپندارید که مرده‌اند بلکه زنده اند و نزد خداى خود روزى می‌خورند.

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى و زعیم عالیقدر اسلام حضرت آیت‌الله العظمى امام خمینى و ملت شهیدپرور ایران که در تمام طول جنگ از هیچگونه خدمتى چه مالی و چه جانى مضایقه نکردند که تنها یاوران و یاران بحق امام زمان (عج) و نائب بر حقش هستند.

وصیت‌نامه خود را که آخرین پیام من است شروع می‌کنم. قبل از هر چیز چند کلامى به خانواده خود می‌گویم به مادر خودم که هم جاى پدر را براى من داشت و هم جاى مادر. مادرى که چه زحمت‌هاى زیادى براى من کشید تا توانست مرا به این مرحله برساند و یک سرباز براى امام زمان (عج) تربیت کند مادرى که زحمت‌هاى او را هیچگاه نمى توانم فراموش کنم.

مادر جان مرا ببخش و مرا حلال کن. هر چند که مى دانم گذشت تو بیش این است امیدوارم که اگر گاهى اقات با تو اوقات تلخى کردم مرا ببخشى و خدا مطمئنا با تربیت کردن همچنین فرزندى به تو ثواب زیادى خواهد داد.

خانواده عزیزم اگر خطائى از من سر زده مرا ببخشید و همچنین همسر گرامى که همواره دوش به دوش و قدم به قدم با من بودى و در زندگى با من به همه چیز قانع بودى و چه سختی‌ها کشیدى مرا حلال کن.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار