پیام فرمانده سپاه قدس به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران

سردار «عبدالله‌پور» در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 22April 2022

پیام سردار «محمد عبدالله‌پور» به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، یادآور تدبیر حکیمانه بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشان (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تاسیس تاکنون رقم زده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شجره طیبه همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه‌ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک‌سو و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‌ای و بین‌المللی نقش بسیار مهمی دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از نخستین و اساسی‌ترین نهاد‌های انقلابی با در هم آمیختن ولایتمداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ روحیه انقلابی توانست در طول ۴۳ سال گذشته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه این سبزپوشان جان‌برکف در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام گیلان و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معظم و معزز آنان، دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه همکارانم در سپاه قدس گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار