پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه؛

سپاه پاسداران بازوی توانمند انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات است

سرهنگ « رشیدی» در پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ - 22April 2022

سپاه پاسداران بازوی توانمند انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دوم اردیبهشت‌ماه 1358 با تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای قانونی و سازمان های برخاسته از متن انقلاب و مردم در ساختار نظام اسلامی، در شورای عالی انقلاب، تثبیت شد.

بدون شک تشکیل سپاه پاسدازان به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه ها موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ‌افروزی‌های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.

سپاه پاسداران نقش بزرگی در به نمایش گذاشتن عزت و اقتدار ملت ایران و قدرت بازدارندگی و پاسخ‌دهی سخت به متجاوزان برعهده دارد. این نهاد مقدس نقش راهبردی و تعیین‌کننده خود را در عرصه مقابله با تهدیدات امنیتی و نظامی در فراسوی جغرافیای ایران اسلامی نیز به خوبی اثبات کرده است.

نقش ارزشمند  این نهاد انقلابی و مردمی  که بازوی توانمند انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات است، در هشت سال دفاع مقدس، در حوزه دفاعی و امنیتی، در میدان خدمت‌رسانی به  هم‌وطنان در عرصه‌های مختلف  بر کسی پوشیده نیست. حضور دلاورمردان سپاه پاسداران در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و همچنین بیماری منحوس کرونا، نشان داد که سپاه همواره در میدان خدمت‌رسانی، خستگی‌ناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز خجسته به محضر فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و ملت ایران به‌ویژه فرماندهان و پاسداران عزیز این نهاد مقدس، و همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام، امیدوارم در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» شاهد حضوری پرشور و حماسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در همه عرصه ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها