امام‌جمعه مهریز:

روز قدس پاسخ کوبنده به حکام وابسته عربی است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: روز جهانی قدس پاسخ کوبنده به حکام وابسته برخی کشوررهای عربی منطقه است که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل غاصب هستند.
کد خبر: ۵۱۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 22April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز در خصوص اقدام برخی از کشور‌های پیرامون خلیج فارس برای برقرای ارتباط با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عادی‌سازی روابط با دشمن اول مسلمین توطئه‌ای بزرگ است و باید ملت ایران و امت اسلام در روز قدس آن را محکوم کنند.
 
وی با بیان اینکه هدف اصلی از این اقدامات در منطقه و جهان اسلام به خصوص در قضیه برقراری ارتباط کشور‌های عربی با اسرائیل در عمل تضعیف ایران و کنترل انقلاب اسلامی است، افزود: همه مردم با هر نوع گرایشی باید همراه با امت اسلام و مسلمین امسال با حضوری معنادار و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، تنفر عمیق خود را به اسرائیل غاصب نشان دهند.
 
محی‌الدینی در ادامه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و نقش نیرو‌های نظامی و امنیتی در کشور به خصوص در مواجه با توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان را تبیین کرد.
 
امام‌جمعه مهریز از مردم و نیرو‌های انتظامی خواست در طول سال به خصوص در ماه مبارک رمضان با افرادی که به دنبال حیازدایی و سست کردن ارزش‌های دینی به خصوص در حوزه عفاف و حجاب هستند اقدام مناسب داشته باشد.
 
محی‌الدینی بیان کرد: بی‌حیایی و بی‌عفتی در برخی جا‌ها به خصوص مناطق تفریحی و تفرجگاهی بیداد می‌کند و عده‌ای به دنبال ریختن قبح آن هستند که باید مردم و مسئولان برای جلوگیری از آن اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار