تجلیل از خانواده معظم شهدا در مراسم تحویل سال حرم مطهر رضوی

جمعی از خانواده معظم شهدا به دعوت مرکز ارتباطات آستان قدس رضوی و با همت اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آستان قدس رضوی در مراسم ویژه سال تحویل در حرم مطهر رضوی تجلیل و تکریم شدند.
کد خبر: ۵۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 24March 2022

تجلیل از خانواده معظم شهدا در مراسم تحویل سال حرم مطهر رضویبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از خانواده معظم شهدا به دعوت مرکز ارتباطات آستان قدس رضوی و با همت اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آستان قدس رضوی در مراسم ویژه سال تحویل در حرم مطهر رضوی تجلیل و تکریم شدند.

در این مراسم که در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد و به صورت زنده از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، پس از گرامیداشت نام و یاد شهدا، از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

خانواده معظم شهید «احمد حبیبی فر» از شهدای مرزبان، شهید «اکبر فخاری» از شهدای انقلاب اسلامی، شهید «جواد طارمی» از شهدای دفاع مقدس، شهید «هادی طارمی» از شهدای مدافع حرم، شهید «قدرت تقی‌زاده» از شهدای سلامت، شهید «امیرحسین داداشی» از شهدای خدمت آتش‌نشان، شهید «محمد مجلسی» از شهدای منا و شهید «محسن عاقلی» از شهدای آستان قدس رضوی در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

این خانواده معظم شهدا توسط اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این مراسم اعزام شدند و از سوی آستان قدس رضوی هدایایی به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار