مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

رادیو، یک جبهه فرهنگی، رسانه ای گفتمان محور است

سردار مرادحاجتی گفت: رادیو، یک جعبه ساکن نیست؛ یک جبهه فرهنگی، رسانه ای پر از حرکت و گفتمان محور است. آنان که این جعبه را به جبهه فرهنگ سازی تبدیل می کنند، سربازان تعقل و شعورند.
کد خبر: ۵۱۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ - 24April 2022

رادیو، یک جبهه فرهنگی، رسانه ای گفتمان محور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس خوزستان گریزی به «چهارم اردیبهشت‌ماه» سالروز تاسیس اولین فرستنده رادیویی در ایران زد و روز رسانه شنیداری (رادیو) را گرامی داشت.

وی به اهمیت و نقش رسانه رادیو در زمان جنگ پرداخت و اظهار داشت: در زمانی که خبری از فضای مجازی و این همه هجمه رسانه ای نبود، رادیو نقش کلیدی در انتقال اخبار به جامعه داشت.

سردار مرادحاجتی گفت: رادیو، یک جعبه ساکن نیست؛ یک جبهه فرهنگی، رسانه ای پر از حرکت است. آنان که این جعبه را به جبهه فرهنگ سازی تبدیل می کنند، سربازان تعقل و شعورند.

وی متذکر شد: فضای درونی کشور در سال های اول جنگ به گونه ای بود که اگر رسانه های اندک ولی متعهد ما از جمله رادیو که دسترسی عمومی زیادی داشت اخبار واقعی را به صورت مستند به سمع و نظر مردم نمی رساندند هجمه ها و حاشیه های متفرقه، آسیب زیادی به فضای جبهه ها می زد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: این روز را به همه شهدای رسانه و عزیزان فعال در این رسانه شنیداری تبریک می گویم و امروز به همین مناسبت خدمت این عزیزان در معاونت صدای مرکز خوزستان خواهیم رفت و ضمن تقدیم لوح سپاس و هدایایی از این عزیزان بابت همکاری همه جانبه در حوزه های دفاع مقدس تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار