دیدار مدیران ارشد استان فارس با خانواده شهدا و ایثارگران در آخرین شب از لیالی قدر

استاندار فارس و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در ادامه دیدارهای طرح رمضانیه در آستانه آخرین شب از لیالی قدر با خانواده‌های ایثارگران و شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۵۱۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 24April 2022

دیدار مدیران ارشد استان فارس با خانواده شهدا و ایثارگران در آخرین شب از لیالی قدر

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، دیدارهای طرح رمضانیه امشب و در آستانه آخرین شب از احیای لیالی قدر با بازدید استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان فارس از خانواده‌های ایثارگران و شهدای گرانقدر انقلاب همراه شد.

در اولین این دیدارها حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور رییس بنیاد شهید فارس به همراه معصومه حسن‌زاده رئیس اداره مددکاری و مشاوره این بنیاد در قالب ادامه دیدارهای طرح رمضانیه با خانواده معظم شهیدان حسین پورسعید و شهرام بن داوری زنگنه، جانباز ۲۵ درصد علی افکاری و آزاده سیاسی و جانباز ۱۵ درصد سیدمحمدعلی طاهری دیدار نموده و به گفتگو نشستند.

شایان ذکر است شهیدان حسین پورسعید در سال 1364 و شهرام بن داوری زنگنه در سال ۱۳۶۶ به شهادت رسیدند و علی افکاری نیز جانباز ۲۵ درصد است که سوم دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در منطقه شلمچه مجروح شد و جانباز و آزاده سیاسی سیدمحمدعلی طاهری نیز ۱۳ تیر سال ۱۳۵۱ توسط نیروهای ساواک دستگیرشد و شش ماه از عمر خود را در زندان‌های رژیم طاغوت گذراند.

دیدار استاندار فارس با هادی مدارا جانباز ۷۰ درصد شیرازی که نهم فروردین سال ۱۳۷۱ در منطقه کوشک به مقام جانبازی نائل آمده نیز دیگر دیداری بود که امروز و در ادامه دیدارهای طرح رمضانیه و در آستانه آخرین شب لیالی قدر توسط مدیران ارشد استان فارس برگزار شد.

در این دیدار که حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز محمد هادی ایمانیه استاندار فارس را همراهی می‌کرد این دو مدیر ارشد استان و همراهان ایشان ضمن اظهار ارادت خود به رزمندگان دفاع مقدس و یاوران انقلاب، نسبت به مقام شامخ ایثارگری این جانباز معزز ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار