رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا تاکید کرد؛

برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی/ نظارت پلیس بر مبادی ورودی و خروجی کالا

سردار رفیعی کیا گفت: برخورد قاطعانه با اخلال‌گران نظام اقتصادی در مبادی رسمی ورود و خروج کالا با جدیت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتطامی کشور قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ - 25April 2022

برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی در دستور کار پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی رفیعی کیا» رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: مأموران پلیس گمرک با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی سواری به همراه انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم آرایشی، عطر و ادکلن های خارجی، کفش زنانه، قاب انواع تلفن همراه و ... طی هفته گذشته در استان های آذربایجان شرقی و بوشهر شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 46 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه با بیان اینکه این پلیس برخورد قاطعانه با اخلال‌گران نظام اقتصادی در مبادی رسمی ورود و خروج کالا را با جدیت در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان عزیر می‌توانند در صورت مشاهده کالای قاچاق با شماره گیری سامانه 110 پلیس را در این مأموریت یاری رسانند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار