فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

خون شهدا ضامن امنيت اين مرز و بوم است

سردار گودرزی گفت: خون شهدا ضامن امنیت این مرزو بوم است و ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این آرمان‌ها و اصول پایبند باشیم و راه آن عزیزان را تا رسیدن به اهداف عالی این نظام مقدس ادامه دهیم.
کد خبر: ۵۱۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ - 25April 2022

خون شهدا ضامن امنيت اين مرز و بوم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در دیدار با خانواده مرزبان شهید «زین العابدین زاده» در روستای سوره سلماس استان آذربایجان غربی با بیان رشادت‌های شهدای مرزبانی و انتظامی اظهار داشت: یکی از بزرگترین آرمان‌های شهدای عزیز، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این آرمان‌ها و اصول پایبند باشیم و راه آن عزیزان را تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه دهیم.

سردار گودرزی شهدا را الگوی همیشه جاوید حافظان نظم و امنیت دانست و اظهار داشت: بدون تردید استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز بود و مردم و مسئولان کشور باید قدردان مجاهدت شهدا و صبر و بردباری خانواده هایشان باشند.

وی تصریح کرد: راه شهدا راه عزت، استقامت و ایستادگی است و ادامه دادن سیره شهدا و پیاده کردن اهداف و آرمان‌های آن‌ها در جامعه مهمترین تکلیف برای همه ما است.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه خون شهدا ضامن امنیت این مرز و بوم است، گفت: شهدا با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: ایران اسلامی به برکت رشادت‌ها و غیورمردان نیرو‌های مسلح به ویژه مرزبانان که تحت عنوان مدافعان حریم در خط مقدم تامین کشورمان در حال جانفشانی هستند از امنیت کامل برخوردار است.

بر اساس این گزارش، سروان شهید «شهروز زین العابدین زاده» اهل سلماس در شب لیله القدر ۲۸ شهریور ماه سال ۱۳۸۷ در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی هشتراک سلماس به درجه رفیع شهادت نائل آمد

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار