فرمانده هنگ مرزی درگز با خانواده شهید «کاویانی» دیدار کرد

سرهنگ «حسین‌زاده» در دیدار با خانواده شهید «عبدالله اختر کاویانی» بر تداوم راه شهدا توسط کارکنان مرزبانی جمهوری اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۵۲۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ - 08June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا سرهنگ «جواد حسین‌زاده» فرمانده هنگ مرزی درگز و حجت‌الاسلام «محمد غلامی» رئیس عقیدتی سیاسی این هنگ مرزی امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل شهید «عبدالله اختر کاویانی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام غلامی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دیدار با خانواده شهدا را يک توفيق الهی دانست و اظهار داشت: ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم؛ بر همین اساس خود را موظف می‌دانيم به‌عنوان خادم شهدا تا جایی كه در توان داريم به خانواده شهیدان خدمت كنيم.

وی در ادامه بر لزوم پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تأكيد کرد و گفت: به بركت خون پاك شهدا ايران اسلامی با اقتدار و صلابت در برابر ابرقدرت‌های جهانی ايستاده است و هرگونه تهدید احتمالی دشمن را پاسخ پشیمان‌کننده‌ای خواهند داد.

سرهنگ‌ حسین‌زاده نیز در این دیدار بر آمادگی نیروهای مسلح به‌ویژه مرزبانی جمهوری اسلامی بر تداوم راه شهدا با صیانت از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی ایران اسلامی تأکید کرد.

در پایان این مراسم سرهنگ حسین‌زاده با اهدای لوح یادبود از خانواده شهید عبدالله اختر کاویانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها