فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

دشمن در تجزیه اسلام ناکام مانده است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: هر نوع تهدیدی در این 36 سال در ایران رخ‌داده ولی به حمدالهی همه‌ی آن‌ها خنثی‌شده وتلاش دشمن در تجزیه اسلام ناکام مانده است.
کد خبر: ۵۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ - 26August 2015

دشمن در تجزیه اسلام ناکام مانده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در کنگره شهید رجایی و 19 شهید کارمند استان قزوین در سخنانی گفت:مقام شهادت مقام بسیار ارزشمندی است که آقا امام حسین (ع) آرزوی شهادت میکند.

وی افزود:برنامه ما بزرگداشت شهداست و برگزاری یادوارههای شهدا اتفاق خوبی است و آندشمن بعثی که آرزو داشت ایران را بر پنج قسمت تقسیم شود الآن در جهنم است و به آرزویش نرسید.

سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی در ادامه تصریح کرد: هر نوع تهدیدی در این 36 سال در ایران رخداده ولی به حمد ا... همهی آنها خنثیشده و تلاش دشمن در تجزیه اسلام ناکام مانده است و همهی اینها به برکت جمهوری اسلامی ایران است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: خانوادههایی داریم که 6 فرزند خود را به جبهه فرستادهاند و شهید شدند ولی خم به ابرو نمیآورند، پدر شهیدی که نابینا بود و موقع دفن فرزندش میگوید تو به آن چیزی که میخواستی رسیدی ولی من را دست کی سپردی و هیچگونه گلایهای از این نظام نداشته و ندارد.

وی ادامه افزود: انقلاب اسلامی علیه حاکمیت استعمار بنا شد و نمیتوانست ببیند استعمار برایش تصمیم میگیرد و قیام کرد و این انقلاب استعمار را بیرون کرد و شما هر شهیدی را که میبینید بدانید که شلیک انجامشده از بغض و کینه آمریکا و کشورهای استعمارگر است و توجه کنید که شهید برای چه شهید شد و خواسته شهدا از ما چیست.

این فرمانده نظامی در ادامه افزود: دشمن با استفاده از ماهواره ها  و تصاویری که در آن به نمایش می گذارد میخواهند فرهنگ ما را تغییر دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: حضرت امام (ره) وصیت میکند که من در میان شما باشم یا نباشم، نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد. زیرا میدانست که اگر به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد چه اتفاقی خواهد افتاد.

شاهرخی در ادامه افزود: در استان قزوین 3000 شهید داریم یعنی 6000 پدر و مادر داغدیده و باید مواظب باشیم اصول را زیرپا نگذاریم و ما در هر گرایشی که باشیم اصول را قبول داریم و نباید گرایشها باعث شود اصول را زیرا بگذاریم.

وی تصریح کرد: هر فردی و هر گروهی در هر لباسی که باشد باید ببینیم که اگر در این اصول است مورداحترام است و باید احترام گذاشته شود.

گفتنی است در پایان این دیدار از خانواده شهدای جهادگر و سبز علی اینانلو، خانواده شهید انبار لویی، خانواده شهید محمود ایزدی، خانواده شهید یدالله علیجانی، خانواده شهید احمدعلی طاهر خانی و تعدادی دیگر از شهدای کارمند استان قزوین تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام./

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار