اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز واقعه طبس بیانیه‌ای صادر کرد؛

حادثه طبس چهره پلید شیطان بزرگ را بیش از پیش آشکار کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز واقعه طبس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ - 25April 2022

حادثه طبس چهره پلید شیطان بزرگ را بیش از پیش آشکار کرد

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت 5 اردیبهشت سالروز واقعه طبس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ در تاریخ  جمهوری اسلامی ایران مصداق بارزی از آیه شریفه "وَ مَکرُوا مکْراً و مَکَرْنا مکراوهُمْ لا یَشْعرونَ" است. روزی که  زبده‌ترین کماندو‌های آمریکایی با مدرن‌ترین هواپیما‌ها و بالگرد‌های خود با هدف آزادی جاسوسانشان که در بند بودند، طی عملیاتی پیچیده وارد عمق خاک کشور شده و در محلی که امروز با نام "موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس" شناخته می‌شود فرود آمدند.  به خیال خوشان همه چیز برای انجام این عملیات مهیا به نظر می‌رسید و مقامات کاخ سفید با همکاری عوامل نفوذی خود در ایران از ماه‌ها قبل خود را برای آن آماده کرده بودند. اما غافل از اینکه  «یدالله فوق ایدیهم» و خداوند متعال با امداد غیبی فرود آمدن ریز دانه‌های شن تمام محاسباتشان را  درهم می‌کوبد  و چهره پلید شیطان بزرگ بیش از پیش آشکار شد.

با بازخوانی این واقعه، به خوبی می‌توانیم سابقه شکست سیاست‌ها، راهبردها و توطئه‌های آمریکا در قبال این  کشور را مرور کنیم. بیش از چهل سال  دشمنی و کینه توزی که با اشکال مختلف، نظامی، سیاسی،  اقتصادی، فرهنگی و...،  جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند متعال، در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و درایت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از یکایک این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و این دشمنی‌ها نه تنها باعث تضعیف کشور نشده بلکه خودباوری، عزت نفس و اقتدار نیز برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان داشته است.

امروز روحیه استکبار ستیزی و مقاومت ملت حماسه آفرین ایران اسلامی، به الگویی بی بدیل برای جوامع آزادی خواه تبدیل شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن گرامیداشت سالروز این واقعه، یاد و خاطره شهید منتظر قائم را گرامی می‌دارد و از خداوند متعال عزت، افتخار و سر بلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار