یادداشت/ حدیثه صالحی

وقتی که «شن» طوفان به‌پا کرد!

طوفان شن در صحرای طبس نشان داد که قدرتی بالاتر از قدرت لایزال الهی در این کشور حکومت می‌کند و این دستان قدرتمند خداست که در این صحرای تاریک چون رعد آسمانی بر جان و پیکره آمریکایی‌ها جنایتکار فرود می‌آید.
کد خبر: ۵۱۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ - 26April 2022

وقتی که شن طوفان به‌پا کرد!گروه استان‌های دفاع‌پرس - حدیثه صالحی؛ وقتی که شن طوفان به پا کرد تا نشان بدهد قدرتی بالاتر از قدرت لایزال الهی بر این کشور حکومت نمی‌کند و این دستان قدرتمند خداست که در صحرای تاریک طبس چون رعد آسمانی بر جان و پیکره آمریکای جنایتکار فرود می‌آید و هیمنه پوشالی این ابراستکبار را درهم می‌کوبد؛ و شکست عملیات «پنجه عقاب» را برای همیشه بر پیشانی نحس آمریکا می‌نشاند!

آنگاه که سیلی محکم دستان خدا بر پیکره شیطانی استکبار جهانی فرود آمد تفسیر آیه «وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْرًا أَبَابِيلَ» یک بار دیگر معنا گرفت و ثابت شد اینجا سرزمین خون‌های پاک ریخته شده به پای انقلابی است که مردم مومن و دیندار، آن را به رهبری مردی از تبار عشق و نور و باران به سرمنزل مقصود رساندند تا بلندتر و رساتر فریاد بزنیم این سرزمین صاحب دارد و خدا مکر مکر کنندگان را در همه احوال به خودشان برمی‌گرداند؛ «وَمَكَروا وَ مَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ»

آنان که فکر توطئه و دسیسه‌های شیطانی را در سر پروراندند و برای نظام جمهوری اسلامی عملیات «پنجه عقاب» را طرح ریزی و اجرا کرده بودند و در باور غلط خود پنداشتند که می‌توانند در دل تاریکی شب پنجم اردیبهشت در صحرای طبس به اهداف شوم خود دست یابند، چنان در گرداب شن‌ها گیر افتادند و در آتش خشم خدا گرفتار شدند که خود جز اعتراف طعم مفتضح شکست چیز دیگری نداشتند؛ براستی که با چشمان کورشان دستان قدرتمند خدا را در شکست معادلات پیچیده خود کم دیدند!

آری! اینجا ایران است؛ ایرانِ شهیدان همیشه سرافراز و جاویدی که برای ماندگاری و حفظ ذره ذره این خاک جان بر کف ایستادند و حماسه‌های جاویدشان برای همیشه در مقابله با خصم زبون بر قله‌های اقتدار و افتخار علم شد. اینجا ایرانِ شهید منتظرالقائم و یاران شهیدش است که نامشان برای همیشه در تاریخ طبس ماندگار شد.

اینجا کشور عشق، دلدادگی، شور، شعور، معرفت و آزادگی است؛ اینجا ایران است! ایران اسلامی که برای رسیدن به سرمنزل آرامش، از گذرگاه‌های سخت و پرمصائب گذشت و با سری بلند، سرافرازانه بر قله تاریخ ایستاده است.

و تاریخ را باید خوب ورق زد، تاریخ را باید خوب مرور کرد، تاریخ در دل خود حماسه‌های زرین مردان این سرزمین را روی دست گرفته است و به نمایش گذاشت؛ باید هر روز این حماسه‌ها را خواند و بازگو کرد؛ تاریخ را باید به رنگ سبز و سرخ بر دیوار بلند روزگار نوشت؛ تاریخ در دل خون طوفان‌هایی از طبس دارد؛ تاریخ را بهتر بنویسم و بهتر بگوییم؛ تاریخ در دل خود منتظرالقائم و یاران شهیدش را دارد! شهیدان را خوب روایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها