مدیرکل حفظ آثار‌ دفاع مقدس همدان:

اجرای بهتر کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید دغدغه همگان باشد

سردار «ظفری» گفت: تلاش در جهت برگزاری هر چه بهتر کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید دغدغه همه مسئولان مرتبط باشد و باید به عنوان یک اصل در استان مطرح شود.
کد خبر: ۵۱۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳ - 26April 2022

اجرای هر چه بهتر کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید دغدغه تمام مسئولین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اظهار داشت: تلاش در جهت برگزاری هر چه بهتر کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید دغدغه همه مسئولین مرتبط باشد و باید به عنوان یک اصل در استان مطرح شود.

وی افزود: بچه‌های انقلاب باید حلال مشکلات باشند و بیان مشکلات صحیح نیست و باید در راستای برگزاری کنگره با تمام توان در عمل کمک کنند.

سردار ظفری اضافه کرد: کنگره شهدا در راستای بیدار کردن جامعه است، کنگره شهدا جامعه‌ای که به سمت انحرافات و فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت است را بیدار می‌کند و آنان را در مسیر انقلاب قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: نباید یادواره شهدا و مراسم مذهبی، فقط مختص قشر خاصی باشد. الآن باید تجزیه و تحلیل شود که روش گذشته، روش غیرموثری بوده و موثر در حوزه فرهنگ نبوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: نباید فکر کنیم که کنگره متعلق به سپاه است، کنگره متعلق به همه مردم است و هر کسی که لیاقت دارد می‌تواند به کنگره کمک کند.

وی بیان داشت: سپاه باید سیاست‌گذاری کند، سپاه هدایت‌کننده است و باید مدیریت کند و باید مسئول هر قسمت گزارش دهد که در راستای اهداف کنگره چکار کرده است.

سردار ظفری با بیان اینکه هیچ مجموعه‌ای بدون ایجاد ساختار نمی‌تواند کار مستمری انجام دهد، گفت: باید از ظرفیت شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و از ظرفیت فرماندار شهرستان‌ها به عنوان رئیس شورای هماهنگی و حفظ آثار آن شهرستان در جهت اجرای هر چه بهتر کنگره شهدا استفاده شود و باید به آنان برنامه بدهیم که هر ماه یک کنگره مانندی در سطح شهرستان به‌عنوان پایه‌های کنگره برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها