میثم رشیدی مهرآبادی خبر داد:

خاطرات گردان تخریب در قالب دو کتاب منتشر می شود

نویسنده کتابهای دفاع مقدس گفت: ثبت خاطرات جنگ نباید معطوف به زندگی فرماندهان باشد
کد خبر: ۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳ - 29October 2013

خاطرات گردان تخریب در قالب دو کتاب منتشر می شود

میثم رشیدی مهرآبادی نویسنده کتابهای دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر ثبت خاطرات رزمندگان اسلام و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل آینده در مورد آخرین فعالیت های فرهنگی خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول کار کردن روی دو کتاب هستم که موضوع هر دو کتاب دفاع مقدس است و به زندگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می پردازد.

وی افزود: کتاب اول به زندگی یکی از رزمندگان تخریب چی هشت سال دفاع مقدس می پردازد. آقای فواد مطاعی از رزمند های هشت سال دفاع مقدس است که در پانزده سالگی درس و مدرسه را رها کرده و به جبهه رفته وجذب گردان تخریب شده است.

رشیدی مهرآبادی تصریح کرد: فواد مطاعی پس از حضور در جبهه و قبول مسئولیت های سنگین در گردان تخریب، درس خود را نیز ادامه داده و تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است.

نویسنده کتاب "مثل باران" ادامه داد: اعتقاد من بر این است که ثبت خاطرات جنگ نباید معطوف به زندگی فرماندهان باشد و لازم است که خاطرات دیگر کسانی که در جنگ زحمت کشیده اند را نیز ثبت کنیم.

وی افزود: به سفارش نشر یا زهرا مجموعه ای از خاطرات شهید حاج محسن دینشعاری جانشین گردان تخریب لشگر 27 محمد رسول الله رادر قالب یک کتاب جمع آوری و ارائه خواهیم کرد.

رشیدی مهرآبادی خاطر نشان کرد: شهید حاج محسن بوشعاری جانشین گردان تخریب لشگر 27 محمد رسول الله با اینکه جانشین گردان بوده اما به دلیل اینکه فرمانده وی – منصور رحیمی – به طور مرتب در ارتباط با رده های بالا بوده اکثر کارهای گردان توسط وی انجام می شده است.

این نویسنده کتاب های دفاع مقدس، اظهار داشت: قبلا کتابی به نام "لبخندی به معبر آسمان" در مورد شهید بوشعاری نوشته شده که حجم بسیار زیاد آن و غلط های ویرایشی اش خواندن آن را بسیار سخت کرده است. ما در این کتاب سعی کردیم تا جایی که می توانیم از حجم کتاب کم کنیم و با استفاده از بهترین عکس ها کتاب را خواندنی کنیم.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار