معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ جنوبی:

تکلیف مسئولان نظام در قبال شهدا خدمت به مردم است

«طالبی» با بیان اینکه بزرگترین تکلیف مسئولان نظام در قبال شهدا، خدمت صادقانه به مردم است، گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم به واسطه خون هزاران لاله شهیدی است که از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد.
کد خبر: ۵۱۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ - 27April 2022

بزرگترین تکلیف مسئولان نظام در قبال شهدا خدمت صادقانه به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ جنوبی امروز در یادواره شهدای روستاهای «علی هدیه علیا» و «علی هدیه سفلی» در بخش درح شهرستان سربیشه، اظهار داشت: حفظ حرمت خانواده‌های شهدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله وظایف مهم ما در قبال شهدا است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را تکلیفی مهم خواند و تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم به واسطه خون هزاران لاله شهیدی است که از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دست خداوند متعال، همواره بر سر نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران بوده که توانسته‌ایم در سخت‌ترین شرایط به لطف الهی بر مشکلات غلبه کنیم.

طالبی ادامه داد: امروزه به واسطه اعتقاد و ایمان راسخ ملت‌مان هیچ ابرقدرتی در جهان جرأت ندارد به جمهوری اسلامی ایران نگاه چپی داشته باشد و به همین واسطه دشمنان بر علیه اعتقادات مان، جنگ نرم فرهنگی راه انداخته‌اند که لازم است مراقبت لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات کشور، خطاب به مسئولان گفت: امروزه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند لذا مسئول ما باید تمام وقت جوابگوی مطالبات و مشکلات مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: خدمت‌گذاری مدیران به مردم نباید به ساعت اداری محدود شود و حتی اگر نیمه شبی هم مشکلی از طریق مردم مطرح شد، مسئول ما در دولت انقلابی باید به دنبال رفع آن باشد.

طالبی با تأکید بر اینکه حضور مسئولان در بین مردم باعث امید بخشی به جامعه است، بیان کرد: امیدواریم با کمک مردم و مسئولان بتوانیم بر بسیاری از مشکلات جامعه، فائق آییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها