جنبش جهاد اسلامی:

خون شهدا دامن اشغالگران صهیونیست را خواهد گرفت

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که خون شهدای فلسطین پایمال نخواهد شد و دامن اشغالگران صهیونیست را خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۱۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 27April 2022

خون شهدا دامن اشغالگران صهیونیست را خواهد گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت احمد محمد فتحی مساد، نوجوان ۱۸ ساله ساکن شهرک برقین در غرب جنین، تاکید کرد که خون شهدای فلسطین پایمال نخواهد شد و دامن اشغالگران صهیونیست را خواهد گرفت.

این جنبش عنوان کرد که دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به قتل و کشتار و بازداشت زده و به شیوه‌های مختلف اقدامات تروریستی خود را مقابل چشمان جهانیان دو رو و مناطق پیش می‌برد.

جهاد اسلامی جامعه جهانی را به سبب سکوت در برابر جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین مسئول دانست و بار دیگر تاکید کرد که در راه جهاد و مقاومت، همه چیز را فدا خواهد کرد و تحت هیچ شرایطی از وظیفه مقدس خود در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین کوتاهی نمی‌کند.

این جنبش فلسطینیان را به تشدید مقاومت و رویارویی با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی فراخواند تا همه بدانند که ملت فلسطین جنایات این رژیم را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار