وزیر بهداشت:

احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است

عین‌اللهی در دیدار با خانواده شهید پورفلاح در شهرستان آبیک گفت: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.
کد خبر: ۵۱۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 27April 2022

احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین،  عصر امروز (چهارشنبه)  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی در بدو ورود به استان قزوین وارد شهر آبیک شد و با حضور در گلزار شهدای دوران داع مقدس شهر آبیک ضمن نثار گل با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردف.

همچنین وزیر بهداشت با حضور در منزل شهید جاویدالاثر غلامحسین پورفلاح با مادر شهید دیدار و از وی دلجویی کرد.

شهید جاویدالاثر غلامحسین پورفلاح، چهارم خرداد ۱۳۴۷، در شهر ساوجبلاغ به دنیا آمد. پدرش محمدحسن، راننده بود و مادرش زیبا نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و به عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور یافت و بیست و یکم تیر ۱۳۶۷، در دهلران توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد.

عین اللهی در دیدار با خانواده شهید پورفلاح اظهار داشت: خانواده های شهدا و ایثارگران عزیز سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند. خدا شاهد است وقتی به محضر خانواده می روم و مدتی با آنها صحبت می کنم از آنها روحیه می گیرم.

وی گفت: ۳۲ سال از چشم انتظاری خانواده شهید پورفلاح می گذرد و این انتظار بسیار سخت است.

عین اللهی در پایان گفت: ادامه راه شهدا رسالت امروز همه ما در هر جایگاهی است و امیدواریم بتوانیم رهروان خوبی در مسیر شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار