مسئول سازمان کارگری سپاه بوشهر:

جامعه کارگری از وفادارترین افراد به انقلاب هستند

«محمدی» جامعه کارگری از وفادارترین افراد به انقلاب هستند گفت: ظرفیت بسیج کارگری می‌تواند به خوبی حرکت چرخه تولید را شتاب دهد.
کد خبر: ۵۱۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ - 27April 2022

جامعه کارگری از وفادارترین افراد به انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا محمدی» مسئول سازمان کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارگری با تاکید بر اینکه خوشبختانه جامعه کارگری با تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی خود اجازه نداده مانع تولید شود، اظهار داشت: اگر نبود تلاش‌های شبانه روزی جامعه کارگری، چرخ‌های تولید از کار می‌افتاد و فضای کسب و کار و تولید رونق پیدا نمی‌کرد.

محمدی با اشاره به اینکه جامعه کارگری از وفادارترین افراد به انقلاب هستند گفت: ظرفیت بسیج کارگری می‌تواند به خوبی حرکت چرخه تولید را شتاب دهد.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام قوا آماده تا اقتصاد ایران اسلامی را با چالش مواجه کند، یادآور شد: جامعه بسیج کارگری و کارگران غیور ایران اسلامی با عملکرد خود در عرصه‌های مختلف تولید به خوبی توانسته آمد حرکت‌های دشمن را در فلج کردن اقتصاد خنثی کنند.

مسئول سازمان کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه شهید شاخص سال ۱۴۰۱ کارگری شهید «نوروزعلی یزدان خواه» است، تصریح کرد: تلاش در راه چرخه تولید و رفع نیازهای جامعه و کار در جهت عدم وابستگی به بیگانگان ادامه ارزش‌های دفاع مقدس و شهداست.

محمدی با اشاره به اینکه در هفته بسیج کارگری سعی داریم برنامه‌هایی باکیفیت در سطح پایگاه‌ها برگزار کنیم، بیان کرد: امسال ۴۷۵ برنامه در سطح استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار می‌شود.

وی به اهم برنامه‌های هفته بسیج کارگری پرداخت و خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، افتتاح پایگاه‌های بسیج کارگری، همایش تجلیل از واحدهای تولیدی برتر و کارگران نمونه، برگزاری شیفت ایثار، برگزاری میز خدمت و برگزاری سه یادواره شهید در استان بوشهر از برنامه‌های شاخص این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار