نماینده ولی فقیه در مازندران:

مدیران خائن مصلحت خود را به مصلحت مردم ترجیح می‌دهند

آیت‌الله «محمدی لائینی» با تاکید بر اینکه کار در مجموعه بنادر باید به مصلحت مردم و کشور باشد، گفت: وقتی مدیر مجموعه مصلحت خود را به مصلحت مردم ترجیح دهد، خیانت کرده است.
کد خبر: ۵۱۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ - 28April 2022

مدیران خائن مصلحت خود را به مصلحت مردم ترجیح می‌دهندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران، در نشست با «محمدعلی سعیدی‌پور» مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر، با بیان اینکه استعداد‌های بندر موجب رشد و توسعه منطقه می‌شود، خواستار شکوفایی ظرفیت‌های بندر امیرآباد شد و اظهار داشت: در تاریخ تمدن‌های بزرگ در کنار دریا‌ها ایجاد شد و خداوند متعال را شاکریم که ایران عزیز نیز از مرز آبی و دریایی بسیار غنی است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه برکت همسایگی با دریا باید در سفره‌های مردم مشاهده شود، بیان داشت: امروز در حوزه کشاورزی ۷.۵ میلیون تن تولید داریم و گره‌هایی وجود دارد که نمی‌توانیم از همسایگی دریا برای صادرات و تجاری‌سازی کالا‌ها استفاده کنیم.

وی نبود کانتینر‌های یخچال‌دار برای صادرات کالا‌های کشاورزی و محصولات را از جمله مشکلات برشمرد و افزود: نبود صنایع تبدیلی از دیگر مسائل به شمار می‌رود. فلسفه اصلی ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تسهیل صادرات بوده که اکنون متاسفانه بنادر استان به مبدا واردات تبدیل شده است. این مشکل برای تولید داخلی معضل محسوب می‌شود.

آیت‌الله محمدی لائینی بر لزوم تسهیل در صادرات کالا‌ها تاکید کرد و افزود: وجود ۱۱ واحد تولیدی در بندر امیرآباد به جای استفاده و مزیت به اذعان متولیان امر بندرامیرآباد بهشهر مایه دردسر شده است.

وی با تاکید بر اینکه کار در مجموعه بنادر باید به مصلحت مردم و کشور باشد، گفت: وقتی مدیر مجموعه مصلحت خود را به مصلحت مردم ترجیح دهد، خیانت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها