رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهپیمایی روز قدس، نماد «غیرت دینی» است

«انصاری» گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، با توجه به آموزه‌ها و تعالیم ادیان الهی، وظیفه هر فرد موحد و نماد «غیرت دینی» است.
کد خبر: ۵۱۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 28April 2022

راه پیمایی روز قدس، نماد غیرت دینی است

«جواد انصاری» رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان «روز قدس» نام گذاری شده است تا امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان، جنایات رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس در سرزمین‌های فلسطین را از یاد نبرند و برای آزادسازی قدس شریف این پاره تن اسلام، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: اعتراض به نسل‌کشی و اشغال‌گری غده سرطانی اسرائیل، منحصر به جهان اسلام نیست و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، با توجه به آموزه‌ها و تعالیم ادیان الهی، وظیفه هر فرد موحد و نماد غیرت دینی است.

رییس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل عنوان کرد: تحولات اخیر منطقه و گسترش مقاومت مردم مظلوم فلسطین به عمق سرزمین‌های اشغالی، نشان‌دهنده اشتباه تاریخی کشور‌های مرتجع منطقه‌ای در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است و ثابت می‌کند که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است و آن‌ها چند سال آینده را نخواهند دید.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: امت روزه‌دار ایران اسلامی، هم دل و هم صدا با مردم نقاط مختلف دنیا و مردم مظلوم فلسطین، روز جهانی قدس را بیش از سال‌های گذشته گرامی داشته و با محکوم کردن جنایات و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی، از آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار