بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به‌مناسبت روز قدس؛

روز قدس نشان‌دهنده عظمت و عزت امت اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، این روز نشان‌دهنده عظمت و عزت امت اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۱۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ - 28April 2022

روز قدس، عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، این روز نشان‌دهنده عظمت و عزت امت اسلامی دانست و ضمن اعلام انزجار از تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی برخی کشور‌های غربی علیه حزب‌الله لبنان و فشار‌های بین‌المللی بر آن که با هدف تضعیف مقاومت اسلامی صورت می‌گیرد، بر ضرورت میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

«روز قدس را حضرت امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند. در این روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و ملت‌های آزاده و مسلمان سراسر جهان به همراه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم یاد و خاطره‌ی مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر قدس را فریاد می‌زنند و با پیروی از فرمان الهی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، با راهپیمایی‌های باشکوه خود، ضرورت نابودی صهیونیسم جهانی و پیروزی فلسطین مظلوم را به جهانیان گوش‌زد می‌کنند.

به بیان رهبر خردمند و فرزانه‌ انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)؛ فلسطینیان در رمضان سال گذشته و امسال فداکاری‌های بزرگی از خود نشان داده‌اند و رژیم صهیونیستی نیز با نهایت خباثت و رذالت با پشتیبانی آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهد. امروز فلسطین مقتدر و مظلوم است، واقعا قدرتمند است، جوانان فلسطینی هرگز نخواهند گذاشت مسئله‌ی قدس فراموش شود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی برخی کشور‌های غربی علیه حزب‌الله لبنان و فشار‌های بین‌المللی بر آن که با هدف تضعیف مقاومت اسلامی صورت می‌گیرد، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید کرده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شود».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار