فراخواندن ۶ گردان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه «روز قدس»

ارتش رژیم صهیونیستی امروز از فراخواندن شش گردان ذخیره به خط تماس با کرانه باختری خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ - 28April 2022

فراخوانی ۶ گردان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه «روز قدس»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد: شش گردان از نیرو‌های ذخیره فراخوانده شده‌اند تا در طول منطقه دیوار حائل و خط تماس با کرانه باختری جایگزین نیرو‌های عادی شوند.

بر اساس گزارش «عرب ۴۸»، بنا بر اعلام سخنگوی نظامی ارتش رژیم رژیم صهیونیستی این تصمیم پس از برآورد «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از وضعیت فعلی گرفته شده و نیرو‌های مذکور دستکم سه هفته در مناطق مذکور حضور خواند داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: این نیرو‌ها به منظور ایمن سازی دیوار حائل و جلوگیری از ورود فلسطینی‌ها به داخل «خط سبز» مستقر خواهند شد.

در همین ارتباط، گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که تل‌آویو برای جلوگیری از احتمال تنش مجدد در روز جهانی قدس تدابیری امنیتی اتخاذ کرده است.

روزنامه «الاخبار» دیروز (چهارشنبه) در گزارشی به این مسئله پرداخت و نوشت: «از امروز تا پایان ماه رمضان، تل‌آویو در انتظار یک تنش و آزمون امنیتی بزرگ است. طبق برآورد‌های [رژیم] اشغالگر، مناطق فلسطین آکنده از انگیزه [برای مبارزه] شده است؛ آن هم در برهه‌ای بسیار حساس که با توجه به شکنندگی امنیتی‌اش مسلتزم آن است تل‌آویو چه در قدس -یا همان سرچشمه این انگیزه- یا در دیگر مناطق که اخیرا جنوب لبنان نیز به آن پیوسته است، بیش از پیش و تا جای امکان از تنش با فلسطینیان بپرهیزد و عقب‌نشینی کند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها