بیانیه سپاه ایرانشهر به مناسبت روز جهانی قدس؛

فلسطین نماد همبستگی ملت‌های مسلمان است

سپاه پاسداران ایرانشهر در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد: قدس شریف و فلسطین امروزه به نماد همبستگی ملت‌های مسلمان تبدیل شده است و دیری نخواهد پایید که بنیان این رژیم پوشالی را زیر و زبر خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ - 28April 2022

امروزه فلسطین به نماد همبستگی ملت های مسلمان تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سپاه پاسداران ایرانشهر در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، آرمان رهایی فلسطین عزیز از چنگال رژیم غاصب و دونِ صهیونیستی که به فضل و مدد الهی امروز در بن بست سیاسی گرفتار آمده و عجز خود را در برابر جبهه مقاومت نشان داده است، در شمار آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران دانست که تا آزادی کامل قدس شریف به عنوان سیاستی بازگشت‌ناپذیر تداوم خواهد یافت.

در این بیانیه آمده است:

حمد و سپاس بی‌کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد با حضور حماسی و باشکوه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ روز جهانی قدس، بار دیگر زوال قطعی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن و قبیله‌ای روزگار را فریاد زنیم.

رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی در سال های اخیر تلاش بسیار کرده تا با خرابکاری در تاسیسات هسته ای و ترور دانشمندان متعهد و انقلابی ما از جمله شهید«محسن فخری زاده» و به شهادت رساندن سپهبد شهیدحاج «قاسم سلیمانی»، جریان پیشرفت علمی صلح آمیز ایران اسلامی و یاری ملت های ستمدیده مسلمان منطقه را متوقف و نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند و با فشار بر ملت مظلوم فلسطین، در محور مقاومت گسست ایجاد کند.

قدس شریف و فلسطین امروزه به نماد همبستگی ملت های مسلمان تبدیل شده است و دیری نخواهد پایید که بنیان این رژیم پوشالی را زیر و زبر خواهد کرد.

 از مردم شریف، مومن، ولایتمدار،شهید پرور ومخصوصا بسیجیان شهرستان ایرانشهر دعوت می کنیم تا با درک شرایط حساس منطقه، در راستای آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشان و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همدل و همراه با ملت ایران و همه ملت های مسلمان با بهره گیری از انواع روش های رسانه ای ، فضای مجازی و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را چونان فریادی سترگ در سرسرای تاریخ بر سر اسرائیل غاصب برآورند و حمایت خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام کنند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه شهرستان ایرانشهر میراث دار حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب و شهدای والامقام وسرباز جان برکف رهبری هستیم و تا آزادی کامل قدس شریف، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار