جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضور مسلمانان در روز قدس، فلسطینیان را در راه مبارزه مصمم‌تر می‌کند

سردار «طهماسبی» گفت: مسلمانان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس موجب مصم‌تر شدن فلسطینیان در راه مبارزه با دشمن غاصب می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ - 28April 2022

سردار «ابوالفضل طهماسبی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند روز قدس روز همه مسلمان است، اظهار داشت: این روز، روز حمایت از فلسطین است که بیش از ۷۰ سال بوده زیر شکنجه صهیونیست قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به کاهش کرونا امسال به امید خدا در کنار مردم این روز را گرامی می‌داریم، اضافه کرد: همه برای دفاع از حقوق مردم فلسطین پای کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سازش برخی کشور‌های عربی با رژیم غاصب فلسطین امسال باید کار ویژه و حداکثری انجام شود، ادامه داد: حضرت امام (ره) فرمودند که هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.

طهماسبی با اشاره به اینکه مسلمانان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس موجب مصم‌تر شدن فلسطینیان در راه مبارزه با دشمن غاصب می‌شوند، بیان کرد: انتفاضه فلسطین هر روز دارد قوی‌تر می‌شود و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب پایان عمر رژیم غاصب صهیونیسم نزدیک خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: به مناسبت روز قدس برنامه‌های فرهنگی و هنری و مسابقات مختلف در این روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار