بیانیه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان؛

روز قدس نماد مقابله با استکبار و استبداد است

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم به ویژه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
کد خبر: ۵۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ - 28April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم به ویژه فعالان فرهنگی و رسانه ای را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

در این بیانیه آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است که هوشمندانه مسلمانان و آزادی خواهان را به ایجا د صف واحد درمقابل اشغالگری ،تفکرات استبدادی و دفاع از مظلومان دعوت کرد.

انتخاب روز قدس و توجه دادن جهانیان به قبله اول مسلمین ،ضمن معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی مسلمانان ،بر تداوم مبارزه با تروریسم ،مقابله با تفکرات استکباری و استعماری و ایستادگی در مقابل ستمگری تاکید دارد.

استمرار رفتارهای ددمنشانه و ظالمانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین با انجام درگیری های مسلحانه ،ترور و به خاک و خون کشیدن فلسطینیان ،شهرک سازی های غیر قانونی و اختلاف افکنی بین مسلمانان و دول اسلامی،اهمیت وحدت و همدلی همه آزادی خواهان و مدافعان مردم مظلوم و ستمدیده در مقابله با خشونت ،ترور ، تجاوز واستبداد نشان می دهد.

روز قدس،نماد مبارزه با زورمداری،ستمگری وتروریسم سازمان یافته و روزنمایش غیرت ،عزت و اقتدار ملت‌های مسلمان و آزادی خواه است.

اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه فعالان فرهنگی و رسانه ای ،جهت شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس 'همگام با اقشار مختلف مردم با پیروی از فرمایشات پیرجماران در راستای حمایت از مردمان رنج دیده جهان ،به ویژه مردم مظلوم فلسطین در این امر مهم حضوری فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار