گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها در راهپیمایی روز قدس + تصاویر

علاوه بر حمل پلاکارد‌ها و دستنوشته‌هایی که شعار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس را نمایش می‌دهد، آنچه بیش از هرچیز در دست مردم دیده می‌شود تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۵۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 29April 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، راهپیمایی روز جهانی قدس میراث امام راحل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صبح امروز همزمان با دیگر شهر‌های کشور و جهان در تهران نیز برگزار شد. مردم آزاده ایران اسلامی در سنین مختلف و از اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی شرکت دارند.

علاوه بر حمل پلاکارد‌ها و دستنوشته‌هایی که شعار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس را نمایش می‌دهند آنچه بیش از هرچیز در دست مردم دیده می‌شود تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است.

بی‌شک سردار دل‌ها در قلب تک تک مردم ایران جای دارد و با شهادتش میلیون‌های ایرانی منتقم خون او هستند. فرمانده جبهه مقاومت بزرگترین مبارز سال‌های اخیر در برابر رژیم صهیونیستی بود و همواره همراهی خود را با مردم و نیرو‌های مقاومت فلسطینی ابراز می‌کرد که امروز در روز قدس نیز حضور معنوی او در راهپیمایی حس می‌شود، چنانچه هر سال خود او نیز در این راهپیمایی شرکت می‌کرد.

تصاویر و پوستر‌های متعددی از سردار دل‌ها در کنار پرچم‌های بزرگ بیزاری از اسرائیل و آزادی قدس شریف در دست راهپیمایان به چشم می‌خورد.

سردار دل‌ها در راهپیمایی روز قدس+ تصاویر

سردار دل‌ها در راهپیمایی روز قدس+ تصاویر

سردار دل‌ها در راهپیمایی روز قدس+ تصاویر

سردار دل‌ها در راهپیمایی روز قدس+ تصاویر

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار