وزیر ارشاد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سرود‌های ضد رژیم صهیونیستی را ضریب می‌دهیم

اسماعیلی از برگزاری جشنواره سرود خبر داد و گفت: کارگروه سرود در وزارت ارشاد تشکیل شده است که با برگزاری جشنواره سرود، آثار تولید شده ضد رژیم صهیونیستی را ضریب می‌دهد.
کد خبر: ۵۱۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ - 29April 2022

سرود‌های ضد رژیم صهیونیستی را ضریب می‌دهیم«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور پیدا کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان‌اینکه یکی از سرفصل‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع حمایت از تولیدات جریان مقاومت است، اظهار داشت: مقاومت یک موضوع کلی است که در منطقه یادگار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در قالب تولید کتاب، آثار نمایشی و آثار هنری به آن کمک می‌کنیم و به آن دامن می‌زنیم.

وی به استقبال مردم از سرود «سلام فرمانده» به عنوان یک فعالیت هنری اشاره کرد و گفت: استقبال از این سرود نشان می‎‌دهد اگر یک کار خوب تولید شده باشد عموم جامعه از آن استقبال می‌کنند و همه از آن انرژی مثبت می‌گیرند که این قدرت هنر است چراکه موسیقی، شعر و اجرا در این سرود به‌خوبی به کار گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه در موضوع جهاد تبیین و جریان مقاومت نیازمند بهره‌گیری از هنر هستیم، عنوان کرد: استفاده از زبان هنر در موضوعات برد کار و اثرگذاری آن را کیلومترها افزایش می‌دهد.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ای برای ضریب دادن به سرودهای انقلابی در دستور کار خواهد داشت، گفت: امسال جشنواره سرود، ویژه‌ی سرودهای انقلابی را با راه‌اندازی دفتر موسیقی و سرود‌های انقلابی در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می‎کنیم که انشالله اولین دوره آن درسال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم ایجاد جریان تولید محتوا ضد رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: کارگروه سرود در وزارت ارشاد تشکیل شده است که با برگزاری جشنواره سرود، آثار تولید شده ضد رژیم صهیونیستی را ضریب می‌دهد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار