نماینده مردم تربت حیدریه:

دستاورد «مقاومت» تداوم تقابل حق و باطل است

«زنگنه» گفت: دستاورد اول مقاومت زنده نگه داشتن تقابل جبهه حق با باطل و نزاع اسلام و کفر است، نظام سلطه به دنبال آن است تا این نزاع را به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۵۱۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 29April 2022

دستاورد مقاومت استمرار تقابل حق و باطل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، «محسن زنگنه» نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی اجتماع پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس تربت حیدریه اظهار داشت: در بدو تولد صهیونیست‌ این نطفه منحوس و غده سرطانی، نگاهشان نیل تا فرات و کل جهان اسلام بود.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۷۰ سال از آن اتفاق نامیمون می‌گذرد و در طول این سال‌ها رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که فقط به کشور فلسطین چشم ندوخته و از سال ۱۹۵۸ بخشی از نوار غزه، جنوب لبنان، صحرای سینا و بلندی‌های جولان در سوریه و در مجموع ۷۰ درصد سرزمین فلسطین را به تصرف خود درآورد.

زنگنه افزود: حکام منطقه پس از آنکه بخش‌هایی از کشورهای عربی غصب شد و متوجه شدند که قادر به مقابله با اشغالگران نیستند پیمان صلح کمپ دیوید را با محوریت رییس جمهور مصر منعقد کردند و سازمان آزادی‌بخش فلسطین هم به بهانه‌ای که آنها را به رسمیت بشناسند مذاکره کرد و متأسفانه آنها هم این رژیم غاصب را به رسمیت شناختند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی ۷۰ درصد سرزمین‌های اشغالی را تصرف کرده بود، انقلاب اسلامی ایران در بحرانی‌ترین شرایط به پیروزی رسید و در مرداد ۵۸ رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند.

زنگنه افزود: امروز نوار غزه نوک پیکان اسلام علیه جبهه کفر است و کسانی که در سال ۸۸ فریب خوردند و شعار استکباری نه غزه و نه لبنان را سردادند نفهمیدند که اگر ما در غزه،لبنان و عراق حضور داریم برای آن است که ما در مرزهای ایران با صهیونیست‌ها مقابله نکنیم.

وی گفت: امروز مبارزات جبهه مقاومت در مرزهای اردن، مصر، لبنان و بلندی‌های جولان نیست، بلکه در سرزمین‌های سال ۴۸ در مرکز تل‌آویو و حیفا است.

نماینده مردم تربت حیدریه خاطرنشان کرد: اگر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهند که در مرکز تل‌آویو نیروهای مقاومت با صهیونیست‌ها می جنگند پیغام مهمی دارد که عده‌ای جوان با کمترین ادوات نظامی امروز در برابر ابر قدرت نظامی دنیا ایستادند و این به مدد نفس قدسی امام خمینی (ره) و همراهی مردم امت اسلامی است.

زنگنه اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال فراموشی مسئله فلسطین است و داعش، افغانستان و یمن بهانه است تا امت اسلامی را از فلسطین دور کند، اما حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این مسئله را در صدر مسایل اول جهان اسلام قرار داده است.

زنگنه به دستاوردهای مقاومت اشاره کرد و افزود: دستاورد اول مقاومت زنده نگه داشتن جبهه حق علیه باطل و نزاع اسلام و کفر است، نظام سلطه به دنبال آن است تا این نزاع را به فراموشی بسپارند.

وی گفت: اگر مقاومت در نوار فلسطین، غزه و لبنان نبود امروز باید ما در مرزهای ایران و عراق با اسراییل می‌جنگیدیم، لذا کسانی که شعار نه غزه و لبنان سر می‌دادند، پیرو تفکر بنی‌صدری هستند که معتقد بود نباید در خرمشهر و آبادان مقابل متجاوزین مقاومتی صورت بگیرد بلکه باید با آن‌ها در تهران جنگید.

نماینده مردم تربت حیدریه ابراز داشت: کرانه ساحلی باختری، غزه، لبنان، شلمچه، فکه و خرمشهر جبهه اسلام هستند.

زنگنه افزود: ما امروز قدردان رشادت‌های جبهه مقاومت در نوار غزه هستیم و امت اسلامی وامدار مردم مظلوم فلسطین هستند و با تمام وجود قدرتمندانه از آزادی قدس و آرمان فلسطین دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار