نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

فلسطین عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی است

«زارعی» با بیان اینکه عمق استراتژیک ما می‌طلبد که در منطقه حضور داشته باشیم، گفت: فلسطین عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی و وحدت مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۵۱۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 29April 2022

فلسطین عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «منصورعلی زارعی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم روز قدس در مصلای ساری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب و در سال ۱۳۵۸ روز جهانی قدس از سوی حضرت امام (ره) نامگذاری شد، اظهار داشت: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و نبرد ۲۲ روزه  فلسطینیان به برکت انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی به موفقیت‌ها و پیروزی‌های متعدد رزمندگان فلسطین در مبارزه با اسرائیل و ایجاد انتفاضه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: موشک باران امروز رزمندگان فلسطین به سمت اسرائیل از بزرگترین کمک انقلاب اسلامی به مبارزان فلسطینی بود.

زارعی با بیان اینکه شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» یک راهبرد اساسی بود که امام راحل فرمود، بیان داشت: راهبرد و استراتژی ادامه دارد و ما از عراق گذشنیم و اگر امروز در حزب الله و فلسطین و غزه نجنگیم فردا باید در کشور‌های همسایه امارات و آذربایجان و کشور‌های خلیج فارس بجنگیم و این عمق استراتژیک ماست.

این مسئول ادامه داد: به فرموده امام راحل، ما برای مبارزه با اسرائیل باید کنار مرز اسرائیل باشیم و به برکت رشادت‌های سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی این اتفاق افتاد و از سپاه پاسداران تقاضا داریم انتقام خون شهید سلیمانی نباید فراموش شود چراکه این مسئله، راهبرد جمهوری اسلامی است.

فلسطین و قدس نتعلق به مسلمانان جهان است

وی ضمن قدردانی از سپاه پاسدارن در موشک باران مرکز موساد در اربیل تصریح کرد: امروز کشور‌های جنوبی منطقه خلیج فارس آغوش برای اسرائیل باز کردند و از سپاه پاسداران تقاضا داریم اجازه ندهد آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در منطقه جولان بدهند و پاسخ هر گونه تجاوز به جمهوری اسلامی را قاطعانه بدهد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس بیان داشت: الحمدلله به برکت پیروزی انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها، آمریکایی‌ها از منطقه خارج شدند و ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم این منطقه و فلسطین و قدس متعلق مسلمانان جهان است.

وی اظهار داشت: عمق استراتژیک ما می‌طلبد که در منطقه حضور داشته باشیم و فلسطین عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی و وحدت مسلمانان جهان است.

زارعی با بیان اینکه هر کشور باید به قدرت و توان خود متکی باشد و امروز ایران در حوزه دفاعی و امنیتی سرآمد منطقه است، اظهار داشت: امروز ما در کشور‌های خلیج فارس برای مبارزه با آمریکا و ضربه نخوردن عمق استراتژیک‌مان باید ورود پیدا کنیم.

تقویت مراکز نظامی ضرورت دارد

زارعی ادامه داد: باید دانش خود را در همه زمینه‌ها بالا ببریم و کرنش در مقابل دشمنان انقلاب هرگز نتیجه نخواهد داد.

وی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و دشمنان ما در پی ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند، گفت: در مسائل عراق و حاشیه خلیج فارس را آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نقش دارند و ملت ما با هوشیاری کامل در حال مبارزه با جریان نفاق است و باید مراکز نظامی و قدرت خود را به حد کافی تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: همچنان که می‌توانیم در این حوزه دارای قدرت و اعتبار باشیم، در مسئله مهم معیشتی نیز می‌توانیم موفق باشیم و این مطالبه مردم از دولت و مجلس انقلابی است و ما باید مشکلات اقتصادی را با همه ظرفیت‌های موجود در کشور حل کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به تولید و اشتغال تأکید شد و باید با همه ظرفیت‌های بومی اقتصاد را در حوزه دانش بنیان پیش ببریم و به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

زارعی با بیان اینکه مازندران بالاترین ظرفیت را در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت دارد، خاطرنشان کرد: ما گلایه داریم از کسانی که صنعت ما را در نقطه توقف نگه داشتند و ما مدافعان محیط زیست هستیم چراکه محیط زیست ظرفیت اصلی استان است و باید صنعتگران و سرمایه گذاران طرح‌ها را با رعایت مسائل محیط زیستی اجرا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار