امام جمعه سرپل ذهاب:

هدف مشترک آزادیخواهان جهان آزادسازی سرزمین‌های اشغالی است

حجت الاسلام «فاطمی نسب» گفت: هدف مشترک و واحد امروز جامعه ۱۳ میلیونی فلسطین آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده فلسطین از چنگ رژیم غاصب صهیونیسم است.
کد خبر: ۵۱۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ - 29April 2022

هدف مشترک آزادیخواهان جهان آزادسازی سرزمین های اشغالی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام  «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به نمایش باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس از ابتکارات امام بزرگوار ما است که دستاورد آن نجات ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف از تنهایی و انزوای بین المللی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در میان مردم و جوانان فلسطین بود.

 
وی جلوگیری از فراموش شدن آرمان فلسطین را مهم ارزیابی کرد و افزود: مسئولیت به فراموشی سپرده نشدن آرمان فلسطین در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی برعهده هر انسان آزاده و حق طلبی در سراسر جهان است.
 
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: هدف مشترک و واحد امروز جامعه ۱۳ میلیونی فلسطین آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده فلسطین از چنگ رژیم غاصب صهیونیسم است.
 
فاطمی نسب اذعان داشت: ناکارآمدی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی، آسیب پذیری لایه‌های امنیت سایبری، اقتصاد آشفته از بیماری کرونا، شکست برنامه‌های اقتصادی این رژیم، بالاگرفتن اختلافات داخلی جناح‌های سیاسی باعث مهاجرت معکوس ساکنان اراضی اشغالی شده است.
 
وی در ادامه به روز کار و کارگر اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام ص بعد از بوسیدن دست سعد انصاری که برابر کارگری زبر و سخت شده بود فرمود: این دستی است که هرگز آتش جهنم به آن نمی‌رسد.
 
فاطمی نسب افزود: اقتصاد کشور وابسته به کار کارگر است زحمات قشر پرتلاش کارگری است که چرخ‌های اقتصاد یک کشور را به حرکت در می‌آورد و لذا احترام این قشر زحمتکش باید حفظ شود و مطالبات و مشکلات آن‌ها مورد رسیدگی قرارگیرد.
 
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله است، اسلام شناسی، زمان شناسی، دشمن شناسی و جریان شناسی چهار ویژگی بارز شهید مطهری بود. وی افزود: حضرت امام رضوان الله در تبیین جایگاه معلمی آنرا در ردیف شغل انبیاء قرار داده است و نقشی هدایتگر را برای معلمین بیان کرده است که نشان‌دهنده اهمیت و ارزش شغل معلمی در جامعه می‌باشد.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب دراین خصوص تصریح کرد: رهبر انقلاب معلمین را افسران سپاه پیشرفت کشور نامیده اند و درمورد معلمین می‌فرمایند: همه زیر بار منت معلمان هستیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار