استاندار مازندران:

مسئله فلسطین باید در صدر سیاست‌های جهان اسلام قرار بگیرد

«حسینی پور» گفت: مسئله فلسطین باید در صدر سیاست‌های جهان اسلام و دولت‌های اسلامی قرار داشته باشد و روز به روز به عنوان یک هدف مهم در منطقه تقویت شود.
کد خبر: ۵۱۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ - 29April 2022

مسئله فلسطین باید در صدر سیاست‌های جهان اسلام قرار بگیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در جمع نمازگزاران جمعه و راهپیمایان روز جهانی قدس در شهرستان قائمشهر ضمن تبریک پیروزی و قهرمانی غیرتمندانه تیم محبوب نساجی به مردم شریف مازندران و این شهرستان اظهار داشت: امیدوار هستیم همانطور که این پیروزی بزرگ باعث خرسندی و نشاط مردم مازندران شد، در دیگر عرصه‌های توسعه‌ای استان، امور معیشتی اقتصادی و نظایر آن نیز با رقم خوردن اتفاقات مهم و دستاورد‌های موثر و مطلوب؛ زمینه‌های برخورداری، شادی و امید اجتماعی مردم فراهم شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه ملت فلسطین چندین دهه، برای رسیدن به حق مسلم خود در مقابل وحشی‌ترین تروریسم جهانی در حال مقاومت است، گفت: این مساله مهم نشانگر این است که مسئله فلسطین باید در صدر سیاست‌های جهان اسلام و دولت‌های اسلامی قرار داشته باشد و روز به روز به عنوان یک هدف مهم در منطقه تقویت شود.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه تحولات فلسطین طی ۷۰ سال گذشته نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها نتوانستند روند تثبیت خود را به سرانجام برسانند، تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب در تثبیت حکومت نامشروع خودشان در فلسطین دست به تحرکات شنیع و فجیع‌ترین ترور‌ها زدند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی و عدم وجود خارجی رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده اظهار داشت: امروز مقاومت در فلسطین فراسازمانی و خودجوش در حال انجام است. رژیم صهیونیستی نه فقط با سازمان‌های جهانی بلکه با میلیون‌ها نفر فلسطینی طرف است.

حسینی پور با عنوان اینکه سردار قاسم سلیمانی با محوریت سپاه پاسداران که یک نهاد مردمی و برآمده از بطن انقلاب است، توانست جریان مقاومت را در تمام کشور‌های اسلامی ساماندهی کند، گفت: امروز یکی از کابوس‌های اصلی رژیم منفور صهیونیستی جبهه مقاومت است که شهید سلیمانی آن طراحی کرده است.

استاندار مازندران ادامه داد: حضور مردم فلسطین در آخرین نماز جمعه امسال، رژیم آدم کش صهیونیستی را نگران کرده است؛ چرا که جهان اسلام و حوادثی که در کشور‌های اسلامی طی سال‌های اخیر رخ داده است، بشدت خواب را از عناصر پلید رژیم صهیونیستی ربوده است.

وی عنوان کرد: شاهد هستیم این اقدامات از سوی کشور‌های اروپایی و آمریکا نه تنها محکوم نمی‌شود، بلکه حمایت هم می‌شود که نمونه بارز آن کمک‌های سرسام‌آور نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی است اگرچه کمک به مردم فلسطین همه گیر‌تر و بیشتر شده است.

استاندار مازندران با بیان این که در روز قدس در سال‌های پس از انقلاب ملت رشید ایران همیشه حضور حداکثری داشتند و همواره از آرمان قدس شریف حمایت کرده‌اند، گفت: اکنون شاهد هستیم که پس از ۲ سال محدودیت‌های کرونایی، حضور مردم در دفاع از حقوق حقه مردم فلسطین شور و حرارت متفاوتی داشته است که بیانگر بصیرت و حضور حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مازندران در صیانت از آموزه‌های حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب در این راستا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار