شیخ «اکرم الکعبی»:

مقاومت اسلامی عراق برای آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

دبیرکل جنبش نجباء گفت: بنابر سخنان سیدحسن نصرالله (حفظه‌الله)، مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ - 30April 2022

مقاومت اسلامی عراق برای آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش با انتشار یک پست توئیتری نوشت: امام راحل، خمینیِ مجاهد (ره) روز قدس را انتخاب کرد تا در فکر مجاهدان و مبارزان در غرب و شرق زمین نهادینه شود.

شیخ اکرم الکعبی قدس اشغالی را مسأله اول آزادگان جهان دانست و ادامه داد: هدف والای آنان، رهایی قدس از چنگال اشغالگران کوردل صهیونیست است که سردمدار این اشغالگری، استکبار جهانی یعنی آمریکا و انگلیس هستند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در ادامه عنوان کرد: تا زمانی که پیروزی بزرگ الهی محقق و قدس شریف آزاد شود، پیکر صهیونیست‌ها را به لرزه خواهیم افکند.

دبیرکل جنبش نجباء در پایان تصریح کرد: همانگونه که سیدحسن نصرالله (حفظه‌الله) گفت، مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد.

روز گذشته نیز «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت مجازی در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در یمن شرکت و سخنانی را مطرح کرد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی گفت: ما از قدس و سرزمین اشغالی فلسطین به ملت بزرگ یمن سلام و درود می‌فرستیم. ما به ملت یمن که همواره در مراحل مهم و خطرناک از فلسطین حمایت کرده است، درود می‌فرستیم.

این شخصیت فلسطینی افزود: روز قدس، روز مستضعفان و آزادگان است. ما با سلاح‌های خود به دفاع از سرزمین فلسطین ادامه می‌دهیم و به خوبی می‌دانیم که گزینه‌ای جز گزینه مقاومت برای تحقق اهداف ملت فلسطین، وجود ندارد.

وی در ادامه اظهاراتش ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین گفت: به جمهوری اسلامی ایران و به ویژه امام خامنه‌ای به دلیل حمایت‌های بی دریغ از مقاومت فلسطین درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار