تامین هزینه جراحی پیوند دست یک کودک توسط رزمندگان گردان حبیب بن مظاهر

رزمندگان گردان حبیب بن مظاهر لشکر 31 عاشورا، هزینه جراحی پیوند دست یک کودک را تأمین کردند.
کد خبر: ۵۱۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 30April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، به همت رزمندگان گردان حبیب بن مظاهر لشکر 31 عاشورا هزینه انجام عمل پیوند دست یک کودک 3 ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان اهر تامین شد.

این کودک که 26 فروردین دچار سانحه شده و دستش زیر دستگاه علوفه قطع شده بود، در بیمارستان شهریار تبریز بستری شده بود و نیاز بود تا هزینه لازم برای انجام عمل پیوند که در حدود 90 میلیون تومان بود تامین شود.

همین مسئله موجب شد تا یکی از رزمندگان گردان حبیب بن مظاهر لشکر 31 عاشورا، در شب قدر خبر نیاز به جمع‌آوری این مبلغ را در گروه مجازی «خوبان حبیب» که توسط رزمندگان این گردان برای نشر خاطرات دفاع مقدس تشکیل شده، انتشار دهد.

به دنبال انتشار این خبر، به پیشنهاد فرمانده گردان حبیب بن مظاهر پویشی برای جمع آوری کمک‌های مؤمنانه به راه افتاد که نهایتا به همت پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم، ظرف یک روز مبلغ 92 میلیون تومان به حساب بانکی یکی از رزمندگان واریز شد و سه تن از اعضای این گردان، با حضور در بیمارستان و عیادت از این کودک، مبلغ مزبور را به خانواده این وی اهدا کردند و وی نیز از بیمارستان ترخیص شد.

بنابر این گزارش، باتوجه به اینکه 48 میلیون تومان دیگر نیز توسط خیرین به پدر این کودک اهدا شده بود، مبلغ اضافی باقیمانده جهت کمک به چند بیمار دیگر به حساب هیئت مؤسسین گردان واریز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار