مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

تکریم از آزادگان یک وظیفه اسلامی و انسانی است که نباید از آن غفلت کرد

سردار مرادحاجتی تکریم پیشکسوتان و آزادگان دفاع مقدس را یک وظیفه اسلامی و انسانی دانست و گفت: مهمترین غفلت حال حاضر از آزادگان عزیز، ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و خاطرات ماندگار آن هاست.
کد خبر: ۵۱۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 30April 2022

تکریم از آزادگان یک وظیفه اسلامی و انسانی است که نباید از آن غفلت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز پذیرای جمعی از آزادگان خوزستان بود که خواهان توجه بیشتر نهادهای متولی و ارزشی به این قشر از یادگاران دوران دفاع مقدس بودند.

وی در این دیدار تکریم پیشکسوتان و آزادگان دفاع مقدس را یک وظیفه اسلامی و انسانی دانست و اظهار داشت: مهمترین غفلت حال حاضر از آزادگان عزیز، ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و خاطرات ماندگار آن هاست.

سردار مرادحاجتی گفت: آزادگان عزیز ما هم باید بیش از پیش با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ارتباط باشند و این نهاد را به عنوان متولی فرهنگی دفاع مقدس خانه و محفل خود بدانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: آزادگان عزیز ما، شهدای زنده ای هستند که هم صحنه جنگ را تجربه کردند و هم دوران سخت اسارت را و بی هیچ لغزش و تردیدی بر آرمان های خود ایستادند تا به آغوش وطن برگشتند.

در پایان این دیدار، جمعی از آزادگان خوزستان وعده دادند که ارتباط فرهنگی، هنری و اجتماعی خود را با مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیشتر کنند تا بتوانند محتوای مدنظرشان را با حمایت این اداره کل تولید و در نهایت آن ها را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار