تحلیلگر فلسطینی:

کشور‌های عربی از رژیم صهیونیستی حق السکوت می‌گیرند

یک کارشناس فلسطینی در سخنانی گفت: کشور‌های عربی بابت سکوت دربرابر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، از این رژیم رشوه می‌گیرند.
کد خبر: ۵۱۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ - 30April 2022

کشور‌های عربی از رژیم صهیونیستی حق السکوت می‌گیرندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «عبدالمجید السویلم» تحلیگر سیاسی فلسطینی امروز شنبه در سخنانی اظهار داشت: کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به مسئولیت خود عمل نمی‌کنند و در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی نمی‌ایستند.

وی افزود: این کشور‌ها برای سکوت در برابر اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی از این رژیم رشوه می‌گیرند و عادی سازی روابط کشور‌های خلیج فارس با رژیم صهیونیستی بدون هیچگونه شرم و خجالتی از سوی آنها، صورت می‌گیرد و هیچ کس به اقدامات ایذائی صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان اعتراضی نمی‌کند.

این کارشناس فلسطینی در ادامه گفت: کشور‌های عربی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند تنها به بر محکوم کردنِ شفاهی اقدامات رژیم صهیونیستی اکتفا کرده و حتی برخی از این کشور‌ها از تجاوزات و اقدامات خصمانه این رژیم حمایت می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی نابخشودنی و توطئه‌ای در جهت تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و ازبین بردن مسئله فلسطین است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار