محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان از سوی «ابوالغیط»

دبیر کل اتحادیه عرب تشدید تجاوزات سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۵۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ - 30November 2022

محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان توسط «ابوالغیط»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «احمد ابوالغیط» دبیر کل اتحادیه عرب تشدید تجاوزات سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را محکوم کرد و درباره عواقب کشتار فلسطینان هشدار داد.

دبیر کل اتحادیه عرب از جامعه بین الملل خواستار مداخله برای حمایت از فلسطینیان و توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین شد.

وی افزود: سیاست اعمال فشار به ملت فلسطین و سلب حقوق و محرومیت فلسطینیان از تشکیل کشور منجر به تشدید خطرناک اوضاع خواهد شد.

پیش از این نیز «جمال رشدی» سخنگوی دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرده بود که اگر تشدید بی وقفه اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در سایه روی کار آمدن کابینه تندرو، متوقف نشود، منجر به انفجار اوضاع خواهد شد.

این در حالی است که در حملات بامداد روز سه‌شنبه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند. نظامیان صهیونیست امروز هم به شهرک بیت امر در نزدیکی الخلیل یورش برده و به سوی فلسطینی‌ها تیراندازی کردند. وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این‌باره اعلام کرد در جریان این یورش، «مفید اخلیل» جوان فلسطینی که از ناحیه سر زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست در منطقه بیت ریما در نزدیکی رام الله نیز دو برادر فلسطینی به نام‌های «جواد عبدالرحمن عبدالجواد ریماوی» (۲۲ ساله) و «ظافر عبدالرحمن عبدالجواد ریماوی» (۲۱ ساله) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها