نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

روحانیون، مسئولیت بزرگ هدایتگری و تبلیغ را به عهده دارند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با اشاره به نقش مهم روحانیت در جامعه گفت: پوشیدن لباس مقدس پیامبر (ص) برای روحانیت، مسئولیت بزرگ هدایتگری و تبلیغ را به دنبال دارد.
کد خبر: ۵۱۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 30April 2022

روحانیون، مسئولیت بزرگ هدایتگری و تبلیغ را به عهده دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان  در نشست فصلی ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی نباید فعالیت خود را تنها در نماز و سخنرانی ببینند و لازم است از بستری که در ادارات برای آن‌ها برای کار فرهنگی فراهم شده به نحو احسن استفاده کنند.

وی بیان داشت: گاهی از موارد با مشکلاتی همانند کاغذ بازی‌ها و نوع تعاملات با مردم در ادارات روبرو هستیم که نارضایتی‌هایی را به دنبال دارد و حضور روحانیون در ادارات فرصتی ارزشمند برای امر تبلیغ و رفع مشکلات این چنینی است.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به نقش مهم روحانیت در جامعه خاطر نشان کرد: پوشیدن لباس مقدس پیامبر (ص) برای روحانیت، مسئولیت بزرگ هدایتگری و تبلیغ را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: مبلغان قدیمی با حضور در کوچه و خیابان و ارتباط گیری با اقشار مختلف، مردم را جذب مساجد می‌کردند و امروز نیز لازم است تا طلاب حتی با یک لبخند و سلام ساده با مردم ارتباط برقرار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان متذکر شد: پیامبر اکرم (ص) نه با سخنرانی بلکه با محبت، ارتباط گیری و مراودات با مردم، توانستند به تنهایی جامعه آن روز را هدایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها