نماینده مردم در مجلس:

خانه‌های عنکبوتی نمی‌تواند رژیم اشغالگر قدس را محافظت کند

مقتدایی گفت: آمریکایی‌ها و رژیم اشغالگر قدس بیش از هر زمان دیگری احساس تنهایی می‌کنند اگرچه برخی از حاکمان دست نشانده از آنان حمایت می‌کنند، اما حاکمان دست نشانده می‌دانند که خانه‌های آنان سُست است و خانه‌های عنکبوتی و سست نمی‌تواند رژیم اشغال گر قدس را محافظت کند.
کد خبر: ۵۱۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 30April 2022

خانه‌های عنکبوتی نمی‌تواند رژیم اشغالگر قدس را محافظت کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عباس مقتدایی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نقش امت‌های اسلامی در مقابله با توسعه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تظهار داشت: وقتی سخن از عادی سازی روابط کشور‌ها رژیم اشغال گر قدس می‌شود باید به این نکته توجه داشته باشیم که دولت‌هایی که دست به چنین اقدامی زدند با ملت‌های خود فاصله دارند و ملت‌ها همچنان طرفدار آرمان فلسطین هستند و دولت‌ها به جهت دِین و دست نشاندگی که به دولت برتر و نظام سلطه دارند، وارد چنین عرصه‌ای شدند به این امید که بتوانند رژیم اشغال گر قدس را نجات دهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: در حالی که واقعیت این است که هرچه این قبیل اقدامات دولت‌ها شدت می‌گیرد، فاصله میان آنان و مردم نیز افزایش پیدا می‌کند. جمهوری اسلامی ایران با نگاه نرم افزاری ارتباط با قلوب ملت‌ها پیدا کرده و اکنون پیام انقلاب اسلامی فراگیر شده و ما حرفمان، حرف منطق و منطبق با فطرت انسانی است مبنی بر اینکه یک رژیم نباید اشغالگری کند و حقوق یک ملت را نادیده بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما حرفمان این است که یک رژیم نباید با بهره گیری از فساد و خونریزی یا ایجاد فشار و زور بر دیگران حاکمیت داشته باشد و این مباحث را در طول سالیان گذشته مطرح کرده‌ایم.

مقتدایی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد اکنون آمریکایی‌ها و رژیم اشغالگر قدس بیش از هر زمان دیگری احساس تنهایی می‌کنند اگرچه برخی از حاکمان دست نشانده از آنان حمایت می‌کنند، اما همان حاکمان دست نشانده و اربابانشان می‌دانند که خانه‌های آنان بسیار سُست است. خانه‌های عنکبوتی و سست نمی‌تواند رژیم اشغال گر قدس را محافظت کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار