فرمانده انتظامی شهرستان «خاتم»:

خانواده شهدا نماد صبر و استقامت هستند

سرهنگ اسمعیلی در دیدار خانواده شهید «جواد کارگریان» گفت: همانا خانواده شهدا، نماد صبر و استقامتند و آرامش و آسایش امروز ما مرهون ازخودگذشتگی‌های خانواده‌هایی است که با هدیه فرزندان خود در راه حق، زمینه‌ساز احیای نظام اسلامی شدند.
کد خبر: ۵۱۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 30April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حسین اسمعیلی» فرمانده انتظامی شهرستان «خاتم» با خانواده شهید «جواد کارگریان» دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان «خاتم» در این دیدار با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهداء اظهار داشت: همانا خانواده شهدا، نماد صبر و استقامتند و آرامش و آسایش امروز ما مرهون از خودگذشتگی‌های خانواده‌هایی است که با هدیه فرزندان خود در راه حق؛ زمینه ساز احیاء نظام اسلامی شدند.
 
وی با یادآوری جایگاه ارزشمند شهداء اظهار داشت: به برکت خون شهدا و به لطف تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی نیروی‌های نظامی و انتظامی، به خصوص مجاهدت‌های این شهیدان گرامی، امروز در آسایش و راحتی زندگی می‌کنیم.
 
شهید «جواد کارگریان مروستی» بیستم شهریور ۱۳۶۴، در شهر مروست به دنیا آمد. پدرش مهدی، راننده و کشاورز بود و مادرش زهرا نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان سرباز نیروی انتظامی خدمت می‌کرد. باطری ساز بود. چهاردهم مهر ۱۳۸۴، با سمت تک‌تیرانداز در محور چابهار ایرانشهر هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان بر اثر شکستگی استخوان سر، سینه و شکم، به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها