به‌مناسبت هفته معلم انجام شد؛

تجلیل از معلمین و مسئولین آموزش یگان‌های نزاجا آذربایجان شرقی

در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه از معلمین و مسئولین آموزش یگان‌های نزاجا مستقر در آذربایجان شرقی تجلیل شد.
کد خبر: ۵۱۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 01May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، مراسم هفته معلم با حضور فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی مستقر در استان آذربایجان شرقی برگزار و از استادان و مسئولین نمونه آموزش این یگان‌ها تجلیل شد.

امیر سرتیپ‌دوم «امیرحسین شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه در این مراسم اظهار داشت: نقش اصلی معلمی رشد و تعالی یک انسان در جامعه است. نقشی که رسول اکرم (ص) آن را به نحو احسن به اجرا درآورد و امروز معلمین ما گام در مسیری گذاشته‌اند که پیامبر عظیم‌الشان (ص) ما رهرو آن مسیر بود.

وی افزود: اگر نیت معلم از آموزش قربة‌الی‌الله باشد برای این این حرکت پاداش درخوری نمی‌توان تعیین کرد و جایگاهی والا دارد که همان جایگاه انبیاست.

ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: با تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش حرکتی بزرگ در ریل الهی صورت گرفت که هدایت و رهبری این حرکت الهی بر ریل الهی و ولایی بر دوش روحانیت معزز که همچون معلمانی توانمند لباس سربازی امام زمان (عج) بر تن کرده‌اند است تا براساس منویات رهبر معظم انقلاب این پرچم پراقتدار را به دست نسل‌های آینده بسپاریم و بتوانیم به اهداف والای معلمی در تمامی زمینه‌ها دست پیدا کنیم.

در ادامه این مراسم از معلمان و مسئولین آموزش یگان‌های لشکر ۲۱ حمزه، گروه ۱۱ توپخانه مراغه، ۰۳ عجب‌شیر، تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع، پشتیبانی منطقه ۴، تیپ ۴۰ سراب، پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز و تیپ۳۲۱ مرند تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار