شاه حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

طالب‌زاده دشمن را خوب می‌شناخت و به دیگران می‌شناساند

کارگردان کشورمان گفت: مهم‌ترین هدف طالب زاده آگاهی بخشیدن به مردم نسبت به شناخت امپریالیسم و دشمن شناسی بود. او دشمن را خوب می‌شناخت و خوب به دیگران می‌شناساند.
کد خبر: ۵۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 01May 2022

طالب‌زاده دشمن را خوب می‌شناخت و خوب به دیگران می‌شناساند«انسیه شاه حسینی» از کارگردانان کشورمان در حاشیه وداع با پیکر «نادر طالب‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: طالب‌زاده اگرچه تحصیلاتش سینما بود، اما کار‌های دیگرش بعد وسیع‌تری داشت. علی‌رغم اینکه فیلم نمی‌ساخت، اما کاری که باید فیلم‌سازان می‌کردند با کار‌های رسانه‌ای به دوش کشید و بیشتر از فیمسازان آگاه بود. او بار همه ما را در زمینه فرهنگی به دوش می‌کشید.

شاه حسینی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف طالب‌زاده آگاهی بخشیدن به مردم نسبت به شناخت امپریالیسم و دشمن شناسی بود. او دشمن را خوب می‌شناخت و خوب به دیگران می‌شناساند.

وی افزود: او به حق یک سردار بزرگ جبهه فرهنگی بود که کار سختی داشت. وقتی رزمنده‌ها در جبهه می‌جنگند دشمن مشخص است، اما در کار ایشان دشمن مشخص نیست. او دشمن را شناسایی و معرفی می‌کرد و اطرافیان را آگاه می‌ساخت. این سخت‌تر از گلوله زدن به قلب دشمن است. ضمن اینکه بی‌مهری‌هایی که از این جبهه می‌دید و کار‌هایی که بر علیه‌اش می‌شد نادیده می‌گرفت.

شاه حسینی با اشاره به ویژگی فرمانده جبهه فرهنگی بیان داشت: ویژگی خاص او ولایتمداری‌اش بود که معمولا در این طیف افراد کم است. او با توجه به شرایط، خانواده و تحصیلاتی که داشت در جبهه امام حسینی‌ها بود و رسالتش را به خوبی انجام داد. کاری که او می‌کرد به تعبیر من مثل آب آوردن حضرت عباس (ع) برای جبهه تشنه بود، ما نیز تشنه معرفت و آگاهی هستیم.

این کارگردان کشور گفت: یک کاری داشتم در رابطه با محور مقاومت و حاج قاسم، دوست داشت آن را ببیند و بسازیم، وقتی قصه را تعریف کردم خیلی خوشش آمد. می‌گفت این همه کار بی ارزش ساخته می‌شود و بودجه برایش می‌گذارند، نیاز داریم از این قبیل فیلم‌ها با محتوای خوب ساخته شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها