فرمانده سپاه کربلا:

«طالب‌زاده» چهره‌ ماندگار ضد استکباری بود

سردار «مسلمی» در پیامی عنوان کرد: «نادر طالب‌زاده» از چهره‌های ماندگار ضداستکباری و ضد صهیونیستی بود که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی، زندگی خود ا وقف انقلاب کرد.
کد خبر: ۵۲۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ - 01May 2022

«طالب‌زاده» چهره‌ ماندگار ضداستکباری و ضد صهیونیستی بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به مناسبت عروج شهادت‌گونه «نادر طالب‌زاده» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی هنرمند متعهد انقلابی و چهره نام آشنا و برجسته جهاد تبیین در عرصه فرهنگی و رسانه جناب آقای نادر طالب‌زاده موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

ایشان از چهره‌های ماندگار ضداستکباری و ضد صهیونیستی بود که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی، زندگی خود را هم وقف انقلاب کرد و با تلاش‌های خستگی ناپذیر و پرانگیزه، همچون سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب، یکه تاز و پیشگام جهاد فی سبیل الله در عرصه‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای بود.

حضور آگاهانه و به موقع، بصیرت و اخلاص این مرحوم در صحنه‌های بین المللی و منطقه‌ای برای آگاهی بخشی مردم آزاده دنیا علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل منجر به قرار گرفتن ایشان در لیست تحریم‌های استکبار جهانی شد که همین نشان دهنده، زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و اثرگذار او برای انقلاب و نظام اسلامی بود.

اینجانب فقدان این عزیز فرهیخته و هنرمند انقلابی را به جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور و بخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار