مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران:

«طالب‌زاده» از پیشگامان جهاد تبیین و روشنگری بود

«ولی‌پور» گفت: «طالب‌زاده» جزو پیشگامان جهاد تبیین و روشنگری در تقابل اراده‌ها با دشمنان این مرز و بوم بود.
کد خبر: ۵۲۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ - 01May 2022

«طالب‌زاده» از پیشگامان جهاد تبیین و روشنگری بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «آرزو ولیپور» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران به مناسبت رحلت نادر طالب‌زاده مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب در ویژه برنامه بزرگداشت و بررسی آثار و اندیشه «نادر انقلاب» که به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با حضور فعالان جبهه فرهنگی و اصحاب رسانه استان برگزار شد در ابتدای این جلسه با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه مجاهد خستگی‌ناپذیر برادر نادر طالب‌زاده، یار، همراه و همکار سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی اظهار داشت: کسانی که در راه انقلاب و اسلام جهاد کردند قطعا اجرشان شهادت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تاکید بر تبیین گفتمان انقلاب تصریح کرد: مرحوم طالب زاده جزو پیشگامان جهاد تبیین و روشنگری در تقابل اراده‌ها با دشمنان این مرز و بوم بود.

وی بیان داشت: میدان‌داری در موقعیت و مسئولیت‌های حساس نظام اسلامی افتخاری بزرگ برای فرزندان هنرآفرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و هست.

این مسئول فرهنگی استان با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان به قرارگاه‌های فرهنگی تبدیل شدند افزود: امروز کتابخانه‌های عمومی در جهاد تبیین میدان داری می‌کنند و امروز به این مهم نیاز داریم.

ولیپور با تاکید بر اینکه در حال حاضر به بصیرت افزایی هوشمندانه نیاز داریم، گفت: امروز باید جسارت رسانه‌ای بروز کند و حلقه‌های مفقوده با الگو قرار دادن استاد طالب زاده تکمیل شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خواستار تبیین و بررسی آثار مرحوم نادر طالب زاده در بین جامعه به ویژه جامعه فرهنگی و کتابخوان شد و افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران این آمادگی را دارد تا ابعاد این شخصیت دلسوز و دغدغه‌مند، ممتاز و متعهدانه را بیان و ترویج کند.

در ادامه مراسم فعالان جبهه فرهنگی و رسانه استان تاکید کردند، مرحوم طالب‌زاده از چهره‌های فرهیخته و از سرداران جبهه جنگ نرم و دفاع از انقلاب اسلامی و از پیشگامان عرصه هنر متعهد و نیز از پیشکسوتان فعال و خوش ذوق ساحت فرهنگ انقلابی بود که عمیقا به اندیشه‌ها و آرمان‌های فکری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی) متعهد بودند.

کارنامه پرافتخار و پربار آن هنرمند فقید که از همراهی با سیدالشهدای اهل‌قلم شهید سید مرتضی آوینی رحمه الله علیه تا تربیت نسل جدیدی از مستندسازان و هنرمندان جوان انقلابی را دربرمی گیرد، بی‌شک باقیات‌الصالحات و ذخیره ارزشمندی برای آن فقید سعید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار