فتح خرمشهر، فتح خون/ امام جمعه خرمشهر:

خرمشهر در زمینه  اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری به توجه نیاز دارد

حجت الاسلام عادل‌پور گفت: خرمشهر در زمینه  اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری نارسانی های فراونی دارد و این حق مردم خرمشهر نیست.
کد خبر: ۵۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ - 01May 2022

خرمشهر در زمینه  اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری به توجه نیاز داردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» امام جمعه خرمشهر امروز پس از جلسه شورای هماهنگی سوم خرداد که در فرمانداری این شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و به الطاف الهی، بسیجیان، ارتش و نیروهای مسلح حماسه فتح خرمشهر خلق شد اما بعد از آزادی خرمشهر در دوران بازسازی و پس از آن اسیر بی‌تدبیرها شدیم.

وی افزود: تقاضای مردم خرمشهر از مسئولان این است که پروژه هایی که اعلام می کنند در وقت مقرر خود به بهره‌برداری برسانند، برخی از پروژه هایی که سال گذشته قول بهره برداری آنها در سوم خرداد امسال داده شد تاکنون تکمیل نشده و این زیبنده مسئولان نیست.

حجت الاسلام عادل‌پور بیان کرد: در چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر مطالبه مهم مردم این خطه توجه مسئولان به مشکلات شهرستان است؛ خرمشهر در زمینه  اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری نارسانی های فراونی دارد و این حق مردم خرمشهر نیست.

امام جمعه خرمشهر در ادامه گفت: خرمشهر در دفاع مقدس خوش درخشید و بعد از آن مردم این خطه مشکلات و سختی ها را تحمل کردند اما اکنون زمان آن رسیده که حق خرمشهر داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار