تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهر امام (ره) در دزفول

مراسم گردهمایی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهر امام با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ - 01May 2022

تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهر امام (ره) در دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مراسم گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شهر امام امروز با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان دزفول برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «بهروز حکمت پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در این مراسم اظهار داشت: مجاهدت و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با افتخار در قلب و ذهن ملت ایران ثبت شد.

وی افزود: در روزگاری که انقلاب، نو پا بود و تمام دنیا در مقابل کشورمان قرار گرفته بود، رزمندگان بودند که با سلاح ایمان و روحیه‌ای سرشار از اقتدار مقابل دشمن سرافراز ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: ضروریست که با امکانات لازم و با طراحی برنامه‌های جدید ذهن مخاطبان را با مجاهدت رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس بیشتر و آنگونه که شایسته است، آشنا کنیم.

در پایان این مراسم که جمع کثیری از مسئولین و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند، از خانواده‌های رزمندگان و ایثارگران شهر امام دزفول تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها