شهید «علی شريف‌پور قهستانی»؛

شهادت رسیدن به معشوق است

شهید «علی شريف‌پور قهستانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: مادر گرامی و پدر مهربانم، خواهش می‌کنم من بنده شرمنده خدا را ببخشید تا شاید خدا از گناه من بگذرد و شهادت من را قبول کند. شهادت در راه رضای خدا برای من مثل اینکه به معشوق خود رسیدن است.
کد خبر: ۵۲۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸ - 13May 2022

شهادت رسیدن به معشوق است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، ‌«علی شريف‌پور قهستانی» يكم فروردين 1348‌ در روستای قهستان از توابع شهرستان سيرجان ‌چشم به‌ جهان گشود. وی تا پايان مقطع ابتدايی تحصيل كرد. او نیز راننده بود، به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و سرانجام 5 ‌‌ارديبهشت 1366 در بانه توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش، شهيد شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی شريف‌پور قهستانی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند آن دسته از مومنانی که در راهش قتال و مبارزه می کنند دوست می دارد آنها مانند ستونهای محکم و استوارند.

با درود بی پایان خدا به امام زمان (عج) و بر نایب برحقش امام خمینی. ای مردم به گفته شهید مصطفی علی بیگی‌نژاد برای انسان دو راه وجود دارد حق و باطل پس باید چه کنیم ما عقل داریم و می‌گویم حق بهتر است و باطل بد چرا؟ چون باطل می‌گوید ظلم و ستم کنید و ندانید چگونه به وجود آمده‌اید و برای چه. ولی حق می گوید ما همه انسان‌ها باید بدانیم چگونه به وجود آمده‌ایم و چرا.

من و کسانی مثل من به خدا اعتقاد دارند می‌گویند یک کس که از همه والاتر است جهان را آفریده و این آفریننده ما می‌فرماید همه انسان‌ها با هم برادر دینی و خواهر دینی هستند و حالا که ما به حق اعتقاد داریم بر ما واجب است بشتابیم به سوی حق.

ای مردم کسانی هستند می خواهند حق وجود نداشته باشد. هر کاری دوست داشته باشند بکنند مثلا می‌خواهند از ما کار بکشند و خود راحت زندگی کنند ولی ما نمیگذاریم چون خدای بزرگ دوست ندارد این چنین باشد. خدای مهربان و دانا دوست دارد ما همه انسانها مثل هم باشیم و به ضعیف تر از خودمان ستم نکنیم.

ای مردم بشتابید به سوی جبهه ها خدای نکرده رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی را تنها نگذارید در آخر از پدر و مادر گرامی و خویشاوندانم و مخصوصا از مادربزرگم گوهر خواهش می کنم گریه نکنید . من دوست ندارم کسی برایم گریه کند.

مادر گرامی و پدر مهربانم شاید من به شماها خوبی نکرده باشم خواهش می کنم من بنده شرمنده خدا را ببخشید تا شاید خدا از گناه من بگذرد و شهادت من را قبول کند. شهادت در راه رضای خدا برای من مثل اینکه به معشوق خود رسیدن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار