برگزاری ششمین سالگرد شهادت سردار «شمسی‌پور» در همدان

ششمین سالگرد شهادت سردار «علیرضا شمسی‌پور»، شهید شاخص جامعه ورزش کشور در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 04May 2022

برگزاری ششمین سالگرد شهادت سردار «شمسی‌پور»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ششمین سالگرد شهادت سردار «علیرضا شمسی‌پور» اسوه اخلاق و منش پهلوانی، رزمنده دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید شاخص جامعه ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم به همت اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان همدان، روز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت در گلزار شهدا همدان برگزار خواهد شد.

«علیرضا شمسی‌پور» در سال ۱۳۴۲ در شهر همدان متولد شد. وی از سال ۱۳۶۳ برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مناطق جنگی اعزام و بار‌ها مجروح می‌شود.

وی علاوه بر حضور گسترده در میدان جنگِ سخت، سنگر جنگ نرم با دشمن را خالی نمی‌گذارد و با فعالیت مستمر در عرصه ورزش به پرورش روح و جسم جوانان این مرزوبوم به‌ویژه جوانان همدانی می‌پردازد.

در ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در عملیات تفحص شهدا در منطقه کانی‌مانگا (پنجوین عراق) بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و با رسیدن به آرزوی دیرینه خود به جمع دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

بنابر اعلام وزارت ورزش و جوانان شهید «علیرضا شمسی‌پور» از شهدای استان همدان به‌عنوان شهید شاخص جامعه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار