رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قشم:

قانون اشتغال جامعه ایثارگری باید اجرا شود

«قاضی‌زاده هاشمی» بر ضرورت اجرایی شدن قانون اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری تأکید کرد.
کد خبر: ۵۲۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 04May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز (چهارشنبه) در شورای اداری شهرستان قشم، اظهار داشت: انتظار داریم که مدیران محلی تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در حوزه استخدامی، خانواده های شاهد و ایثارگر باید شرایط لازم را دارا باشند و در صورت عدم احراز شرایط، باید از ظرفیت های اقتصادی منطقه جهت حل مشکل استفاده شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امروز عرصه، عرصه‌ی تقابل فرهنگی و اقتصادی است، گفت: باید از همکاری مردم و اهالی بومی منطقه که استعدادها را بیشتر می شناسند و با محیط همزیستی دارند، استفاده شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: دست هرمزگان به لحاظ سرمایه انسانی خالی نیست و نیازی به تزریق نیرو از جای دیگری ندارد.

وی اظهار داشت: تمرکزمان در بنیاد شهید استفاده از مردمان بومی خود منطقه در حوزه مدیریتی است و این را به عنوان یک اصل دنبال می کنیم.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: برنامه‌های کلی بنیاد در سطح ملی در حل پیگیری است و مباحث مطرح شده در جزیره قشم را نیز پیگیری خواهیم کرد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: خانواده ایثار و شهادت پا به سن گذاشته اند و میانگین سن جامعه هدف بنیاد شهید ۵۹ سال است؛ در حال که این رقم برای عموم مردم ۳۱ سال است.

وی افزود: از این رو ایجاد اردوگاه های رفاهی در شمال و جنوب کشور و شهرهای زیارتی یکی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در همین راستا یکی از بزرگترین کمپ های ایثارگران کشور را با کمک مسئولان محلی و بودجه بنیاد شهید کشور در قشم احداث خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: روند بهسازی گلزار شهدای شهرستان قشم با نگاه ویژه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها