رئیس شورای اسلامی شهر قشم:

طرح‌های حمایت از جامعه ایثارگری قشم با تغییر مدیران فراموش نشود

«بازماندگان قشمی» گفت: طرح‌های حمایت از جامعه ایثارگری جزیره قشم نباید با تغییر مدیران و مسوولان سطوح مختلف زمین‌گیر شود.
کد خبر: ۵۲۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 04May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «حبیب بازماندگان قشمی» رئیس شورای اسلامی شهر قشم در جلسه شورای اداری شهرستان قشم که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های حمایت از جامعه ایثارگری جزیره قشم نباید با تغییر مدیران و مسوولان سطوح مختلف زمین‌گیر شود.

وی ادامه داد: امتیاز واردات یک دستگاه خودرو توسط جامعه ایثارگری قشم با بهره‌مندی از معافیت‌ها نمونه‌ای از این مسئله است.

بازماندگان قشمی افزود: زمین تخصیص داده شده برای مسکن برخی از جامعه شاهد و ایثارگر قشم در مکانی به دور از تاسیسات زیرساختی نظیر آب و برق است که عمر آنان پیش از رسیدن زیرساخت‌ها به آن منطقه خاتمه خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم بیان کرد: اشتغال فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگر صرفاً با نگاه به شغل دولتی قابل حل نیست.

وی عنوان کرد: باید حمایت های ویژه ای برای بهره‌مندی آنان در حوزه های سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی متناسب با منطقه نظیر پرورش آبزیان در نظر گرفته شود.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: تخصیص کارت تردد به منظور تسهیل رفت و آمد آنان در جزیره و سرزمین اصلی از دیگر خدمات حداقلی است که انتظار می رود با نگاه ویژه نسبت به ارائه آن اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار